شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
۰ نفر

۷ سارق نقابدار با چاقو و قمه به خانه‌های شمال شهر یورش می‌بردند و بعد از بستن دست و پای اعضای خانواده‌ها جواهرات‌شان را سرقت می‌کردند.

متهمان

چندي قبل مردي در تماس با مأموران كلانتري 101تجريش از حمله چند سارق نقابدار به خانه‌اش در خيابان فرشته خبر داد. او گفت: سارقان كه قمه در دست داشتند با شكستن در وارد خانه شدند و با تهديد 120ميليون تومان از جواهرات همسرم را سرقت كردند. اين مرد ادامه داد: من و همسرم در خانه بوديم كه ناگهان در خانه باز شد و 4 مرد نقابدار وارد شدند. 3نفر از آنها سراغ من آمدند و دست و دهانم را بستند و نفر چهارم نيز سراغ همسرم رفت.

آنها تهديد كردند كه اگر رمز گاوصندوق را به آنها ندهم هر دو نفرمان را مي‌كشند. با وجود اين من رمز گاوصندوق را به آنها نگفتم و آنها تصميم گرفتند گاوصندوق را در خودروي آزراي من بگذارند و با خود ببرند اما چون گاوصندوق داخل خودرو جا نشد آن را رها كردند و با جواهراتي كه دزديده بودند گريختند. درحالي‌كه پرونده در اداره پنجم پليس آگاهي پايتخت در دست بررسي بود خبر رسيد سرقت مشابهي از خانه‌اي واقع در بلوار آفريقا اتفاق افتاده است.

سارقان در اين سرقت نيز با تهديد چاقو و قمه دست و پاي اعضاي خانواده‌اي را بسته و اموال آنها را سرقت كرده بودند. شاكي اين پرونده به مأموران گفت: دخترم پشت در خانه بود كه ناگهان در با شدت باز شد و به او برخورد كرد. همزمان چند مرد قوي هيكل كه نقاب به چهره زده بودند وارد شدند و ابتدا اسپري اشك آور زدند و در ادامه دست و پاي هر سه نفرمان را بستند. آنها جواهراتي را كه به دست‌هاي همسر و دخترم بود بريدند و ما را داخل يكي از اتاق‌ها انداختند و با طلاها از آنجا فرار كردند. تجسس‌هاي افسران آگاهي نشان مي‌داد هر دو سرقت توسط اعضاي يك باند انجام شده است.

كارآگاهان در جريان تحقيقات خود به اطلاعاتي از خودروي دزدان دست يافته و موفق به شناسايي 2نفر از آنها شدند. با تحت نظر قرار دادن آنها 5نفر ديگر از اعضاي اين شبكه مخوف سرقت شناسايي و در چند عمليات ضربتي همه آنها دستگير شدند. سرهنگ داوود فـرد، معاون مبارزه با سرقت‌هاي خاص پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: دستگيرشدگان به سرقت به عنف از هر دو خانه اعتراف كرده‌اند. با اين حال تحقيقات از آنان همچنان ادامه دارد و شهرونداني كه از آنها شكايت دارند مي‌توانند براي شناسايي‌شان به اداره پنجم پليس آگاهي واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.

کد خبر 333847

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha