همشهری آنلاین: رقابت‌های جایزه بزرگ تنیس بانوان در زمین‌های مجموعه ورزشی آزادی تهران با قهرمانی صدف صادق وزیری به پایان رسید.

S.Sadeghvaziri

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های جایزه بزرگ تنیس بانوان به مدت یک هفته برگزار شد و پس از رقابت ۴۹ تنیسور حاضر، در پایان صدف صادق وزیری موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

در آخرین روز و در فینال این مسابقات، صدف صادق وزیری و غزاله ترکمن با یکدیگر مسابقه دادند و در نهایت وزیری موفق شد با پیروزی (۲-۶ و ۴-۶) عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کند. سارا آزاددوست و جاسمین خوشابه نیز سوم مشترک شدند.

همچنین در بخش دو نفره زوج غزاله ترکمن و صدف صادق وزیری با نتیجه (۱-۶ و ۱-۶) تیم سارا آزاددوست و ماریا تیموری را شکست داده و صاحب عنوان قهرمانی شدند. تیم های شهرزاد بانی سعید - جاسمین خوشابه و نیایش میرزایی و آرتا فریدی نیز در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

در این دوره از پيكارها ۴۹ تنیسور از استان‌های تهران، البرز، سمنان، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان ، مازندران، قزوین، کرمان و فارس حضور داشتند و در جدول مقدماتی و اصلی به مصاف یکدیگر رفتند.

اين مسابقات از ۱۸ لغایت ۲۴ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و در نهایت مبلغ یکصد میلیون ریال به عنوان جوایز نقدی به نفرات برتر اهداء شد.

 

کد خبر 333784

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha