همشهری آنلاین: سیدغلامرضا کاظمی دینان، رئیس شورای سیاستگذاری ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی به مناسبت برگزاری مراسم تجلیل از ۳۹ سال فعالیت استاد سید‌فرید قاسمی در عرصه‌های روزنامه‌نگاری و پژوهش، طی پیامی به بیان خصایص علمی و شخصیتی ایشان پرداخته است.

سیدغلامرضا کاظمی دینان

متن کامل پیام سیدغلامرضا کاظمی دینان بدین شرح است:

آنچه در روز 26 اردیبهشت‌ماه در هتل المپیک تهران شاهد خواهیم بود، فقط تجلیل از یک استاد مسلم روزنامه‌نگاری و تاریخ‌نگار مسلم مطبوعات نیست، بلکه تقدیر از تلاش‌های مردی است که در کنار این ویژ‌گی‌ها، معلم اخلاق است و ادب.

سیدفرید قاسمی را سال‌های زیادی است که می‌شناسم و آثار او را مطالعه کرده‌ام. او زندگی‌ خود را صرف پژوهش کرده است، شبانه‌روز خوانده است و نوشته است و آثاری که خلق کرده، گویی توسط 10 پژوهشگر تولید شده‌اند.

کتاب‌ها و آثار ارزشمند او مانند «اولين‌هاي مطبوعات ايران»، «تاریخ روزنامه‌نگاری ایران»، «سرگذشت مطبوعات ایران»، «تاریخ مطبوعات ایران» و ده‌ها عنوان دیگر، چون سند زرینی سال‌ها بر پیشانی حوزه پژوهش کشور به‌ویژه در حوزه مطبوعات خواهند درخشید و نسل‌های مختلف از این مکتوبات بهره‌ها خواهند برد.

تجلیل از سیدفرید قاسمی، تجلیل از یک پژوهشگر اصیل ایرانی است که علم و عمل و اخلاق و ادب را توأمان دارد. برای او تداوم تلاش در این مسیر و سلامتی آرزومندم.»

تجلیل از 39 سال فعالیت سیدفرید قاسمی در عرصه‌های روزنامه‌نگاری و پژوهش در روز 26 اردیبهشت‌ماه و همزمان با برگزاری یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک صورت می‌گیرد.

کد خبر 333737

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha