همشهری آنلاین: یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه با سخنرانی دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورایعالی فضای مجازی در جمع استادان، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی از سراسر کشور آغاز می‌شود.

دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورایعالی فضای مجازی

بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، قرار است دکتر فیروزآبادی در سخنان خود علاوه بر تشریح وضعیت فعلی فضای مجازی در کشورمان به دستاوردهای این حوزه بپردازد.

همچنین بعد از مراسم آغازین، تعدادی از استادان به ارائه مقاله‌های علمی خود خواهند پرداخت. روابط‌عمومی بین‌المللی و جهانی: چگونگی و ارزش‌ها با تاکید بر هوشمندسازی توسط دکتر سعیدرضا عاملی، مقاله ضرورت حضور نخبگان در تولید محتوا توسط دکتر محمد سلطانی‌فر، مقاله روابط‌عمومی در فضای سوم توسط دکتر مسعود کوثری، مقاله نظم ارتباطی-خرد ارتباطی: چارچوبی برای شناخت رسانه‌های وب آینده توسط دکتر مجید رضاییان، مقاله اشتراک‌گذاری محتوا در روابط‌عمومی‌ها با نگاهی به آینده توسط مریم سلیمی و بهروز مظلومی‌فر، مقاله روابط‌عمومی الکترونیکی و تجربه مشتری و تجربه کاربری و پیشنهاد اولیه بهبود توسط مهندس خسرو سلجوقی و مقاله روابط‌عمومی الکترونیک، موانع و محدودیت‌های حضور در شبکه‌های اجتماعی توسط کامبیز نوروزی هفت مقاله‌ای هستند که در این همایش ارایه خواهند شد.

در این دوره نیز همچون ادوار گذشته میزگردی با حضور اساتید و صاحبنظران حوزه‌های روابط‌عمومی، ارتباطات و رسانه با موضوع تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر کارکرد رسانه‌های سنتی برگزار خواهد شد. دکتر داود نعمتی انارکی، دکتر حمید ضیایی‌پرور، دکتر امیر لعلی، شهرام شریف و امیر عباس تقی‌پور در این میزگرد حضور خواهند داشت.

در یازدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، مراسم تجلیل از 39 سال فعالیت سیدفرید قاسمی در عرصه‌های روزنامه‌نگاری و پژوهش، با حضور اساتید و پیشکسوتان رسانه از ساعت 15 برگزار خواهد شد. این همایش در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 333834

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha