چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۳
۰ نفر

نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران ۲۰۱۶در تاریخ ۳۰و ۳۱تیرماه سال ۱۳۹۵برگزار می‌شود.

شوراها و شهرداران

منصور روشناسي، معاون اجرايي و اداري شوراي عالي استان‌ها با بيان اين خبر گفت: به ابتكار شوراي‌عالي استان‌ها، با مجوز رسمي رياست‌جمهوري و با حمايت ارگان‌ها و سازمان‌هاي مرتبط، اين اجلاس در برج ميلاد تهران برگزار مي‌شود كه در آن تعدادي از شهرداران شهرهاي مهم دنيا سخنراني خواهند كرد. به گفته وي براي غناي بيشتر اجلاس كارگاه‌هاي آموزشي، پنل‌ها و نشست‌هاي تخصصي مديريت شهري با حضور مديران ارشد ملي، شهرداران شهرهاي مختلف جهان و استادان برجسته ملي و بين‌المللي برگزار مي‌شود.

معاون اجرايي و اداري شوراي عالي استان‌ها عنوان كرد: اين اجلاس فرصت مغتنمي براي شركت‌هاي فناور در حوزه مديريت شهر و خدمات شهري بوده و اين شركت‌ها قادر خواهند بود خدمات، محصولات، نوآوري، تكنولوژي و ايده و خلاقيت خود را در نمايشگاه جنبي اين اجلاس در برج ميلاد، در كنار ساير شركت‌هاي معتبر داخلي و خارجي و همچنين در سالن ويژه با عنوان سالن فناوري و تكنولوژي نوين، معرفي و ارائه كنند. وي ابراز اميدواري كرد برگزاري اجلاس جهاني شوراها و شهرداران بتواند نقطه عطفي درتصميم‌گيري سياست‌هاي مديران، اعضاي شوراي شهر و شهرداران در توسعه مديريت شهري، همراه با مسير اقتدار و آباداني كشور باشد.

اجلاس جهاني شوراها و شهرداران در طرح 5ساله برنامه‌ريزي شده كه بعد از برگزاري نخستين اجلاس با محوريت كلي مديريت شهري است در سال‌هاي آتي 2017 تا 2020به‌ترتيب با محوريت گردشگري، محيط‌زيست شهري، مديريت بحران و شهر هوشمند برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات تكميلي در رابطه با اين اجلاس به پايگاه اينترنتي اجلاس به نشاني Tnsi.ir مراجعه كنند.

کد خبر 333523

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha