همشهری آنلاین: تارنمای لوکال روز سه شنبه به نقل از پلیس استان ویچنزای (Vicenza) ایتالیا خبر داد که ۱۳ سرباز آمریکایی در پی نزاع جمعی در یک باشگاه شبانه، دستگیر شدند.

۱۳ سرباز آمریکایی در ایتالیا بازداشت شدند

به گزارش ايرنا، این نزاع جمعی در ساعات آغازین صبح یكشنبه در یك كلوپ شبانه شهر باسانو دل گراپا (Bassano del Grappa) رخ داد و 40 نفر به ضرب و شتم یكدیگر پرداختند.

پلیس استان ویچنزا اعلام كرد كه در این نزاع، سربازان آمریكایی و جمعی از مردان آفریقایی با یكدیگر درگیر شدند. این سربازان كه در پایگاه نظامی كاسرما ادرله (Caserma Ederle) این استان مستقر هستند روز پنجشنبه دادگاهی خواهند شد.

هنوز معلوم نیست كه این نزاع بر سر چه چیزی رخ داده است اما منابع محلی گزارش دادند كه در پی بگو مگویی كه در داخل كلوپ رخ داد، یك مرد غنایی از پشت به یك سرباز آمریكایی چاقو زد.

پس از آنكه مشتریان كلوپ قصد دستگیری فرد ضارب را كردند، نزاع جمعی در خارج از كلوپ آغاز شد. شش نفر در این نزاع مجروح شدند كه چهار نفر آنها آمریكایی و دو نفر دیگر آفریقایی هستند.

نیروهای نظامی آمریكایی در سه پایگاه ایتالیا مستقر هستند كه دو پایگاه در استان ویچنزا قرار دارد. بزهكاری و درگیری نظامیان آمریكایی با شهروندان ایتالیایی و اتباع كشورهای ثالث مسبوق به سابقه بوده و چند بار نیز منجر به تظاهرات مردم این مناطق علیه حضور آنان شده است.

کد خبر 333474

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha