همشهری آنلاین: رییس جمهور که به منظور انجام بیست و هفتمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید پیش وارد کرمان شد، مورد استقبال استاندار کرمان و نماینده ولی فقیه در استان قرار گرفت.

روحانی در کرمان

به گزارش ايسنا، حجت‌الااسلام والمسلمین حسن روحانی در جمع خبرنگاران کرمانی اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در روز میلاد امام حسین علیه السلام خدمت مردم عزیز و سرافراز کرمان هستیم و امیدوارم در این سفر همه استعدادها و قابلیت های استان مورد بحث و بررسی قرار گیرد و از نظرات علما، ایثارگران و فرهیختگان و بخش‌های اقتصادی استفاده کنیم و تصمیماتی که راجع به استان کرمان در جلسه هیئت وزیران اتخاذ شده به سمع و نظر مردم برسانیم.

روحانی تصریح کرد: امیدوارم این سفر مایه خیر و برکت برای مردم شریف استان بسیار مهم کرمان باشد.

استقبال رسمی از ریاست جمهوری در فرودگاه کرمان، دیدار مردمی ریاست جمهوری در مصلای کرمان، دیدار با علما و برگزیدگان استان و جلسه توسعه سرمایه گذاری از برنامه‌های روز سه شنبه و شرکت درشورای اداری و سپس نشست خبری ریاست جمهوری در روز چهارشنبه 22 اردیبهشت از برنامه‌های سفر دو روزه رییس جمهور به استان کرمان است.

همچنین در سفر کاروان تدبیر و امید به کرمان، انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهوری به جیرفت، نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت به زرند، پورمحمدی وزیر دادگستری به سیرجان، علوی وزیر اطلاعات به بافت و فانی وزیر آموزش و پرورش به رفسنجان و انار سفر خواهند کرد.

یونسی دستیار رئیس جمهوری نیز به قلعه گنج سفر می کند و سلطانی فر معاون رئیس جمهوری به بم، مولاوردی معاون رئیس جمهوری در امور بانوان و خانواده به راور و کوهبنان، ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به رودبار و فاریاب، ترکان به شهربابک و رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری نیز به فهرج، ریگان و نرماشیر سفر می کنند.

کد خبر 333422

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha