همشهری آنلاین: رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: شرایط و وضعیت مصوبه‌های سفر استانی سال گذشته به استان خراسان رضوی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

حسن روحانی

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در بدو ورود به مشهد در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: : در این سفرآخرین وضعیت برنامه های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی استان خراسان رضوی در جلسه شورای اداری مورد بررسی قرار می گیرد تا میزان پیشرفت طرح ها و برنامه هایی که در آخرین سفر به این استان، وعده انجام آنها داده شده بود، مشخص گردد.

وی هدف از سفر به استان خراسان رضوی را تشرف به مرقد مطهر امام رضا(ع) در این ایام نورانی و بررسی شرایط استان عنوان کرد و یادآورشد : تشرف به زیارت مرقد مطهر امام هشتم(ع) برای همه مردم ایران افتخاری بزرگ است، چرا که ما هر چه داریم از لطف اهل بیت و بویژه امام رضا(ع) است.
حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» روزپنجشنبه در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، مورد استقبال آیت الله «احمد علم الهدی» امام جمعه مشهد، «علیرضا رشیدیان»استاندار خراسان رضوی، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسوولان استانی قرار گرفت.
در این سفر که برای زیارت مرقد مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) انجام می شود، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی آخرین وضعیت برنامه های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی استان خراسان رضوی را نیز بررسی می کند.
برگزاری جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان با حضور رئیس جمهوری از دیگر برنامه های این سفر است.
تعدادی از اعضای هیات دولت رئیس جمهوری را در این سفر همراهی می کنند.

 

کد خبر 316673

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha