دختر دانشجو وقتی برای شرکت در جشن تولد دوست تلگرامی‌اش راهی خانه آنها شد، خبر نداشت که او و دوستانش دام سیاهی برایش پهن کرده‌اند.

اين دختر جوان با مراجعه به پليس بوشهر گفت: دانشجو هستم و از يكي از شهرستان‌هاي استان بوشهر به اينجا آمده‌ام و در خوابگاه زندگي مي‌كنم. چند وقت پيش در يكي از كانال‌هاي تلگرامي با جواني به نام پارسا آشنا شدم. او مي‌گفت كه اهل يكي از استان‌هاي غربي كشور است و مدتي كه از دوستي تلگرامي ما گذشت، به او علاقه‌مند شدم.

تصور مي‌كردم كه در كنار او مي‌توانم خوشبخت شوم و براي همين وقتي مرا از طريق تلگرام به جشن تولدش دعوت كرد، از بوشهر راهي شهر غربي كشور شدم و حتي از اين ماجرا چيزي به خانواده‌ام نگفتم. آن روز وقتي وارد خانه او شدم، چند دختر و پسر ديگر هم بودند. پارسا آنها را به من معرفي كرد و چون تازه از راه رسيده بودم، او مرا به اتاقش برد و شربتي برايم آورد تا خستگي‌ام در برود. اما وقتي شربت را خوردم، بيهوش شدم و وقتي به هوش آمدم، متوجه شدم پارسا و 3نفر از دوستانش مرا مورد آزار و اذيت قرار داده‌اند. پارسا حتي از اين ماجرا فيلم گرفته بود و تهديدم كرد كه اگر تن به خواسته‌اش ندهم، فيلم را در اينترنت پخش خواهد كرد.

دختر جوان ادامه داد: دنيا روي سرم خراب شده بود و براي حفظ آبرويم، هر طوري بود درخواست پارسا را عملي كردم. او 5 ميليون تومان مي‌خواست و من با كمك دوستانم اين مبلغ را تهيه كردم و به او دادم اما وي دست بردار نبود. او گفت كه باز هم بايد به وي پول بدهم اما من هيچ پولي نداشتم كه به او پرداخت كنم. در اين مدت چندين بار به فكر خودكشي افتادم. چون مي‌دانستم اگر فيلم در اينترنت و شبكه‌هاي اجتماعي پخش شود و خانواده‌ام آن را ببينند، زندگي‌مان نابود مي‌شود. با اين حال با مشورت دوستانم تصميم گرفتم راهي اداره پليس شوم و از ماموران كمك بخواهم.

با اظهارات دختر جوان، پرونده‌اي در اين زمينه تشكيل و دستور قضايي براي دستگيري پارسا و همدستانش صادر شد. تيمي از ماموران وارد عمل شدند و با بررسي‌هاي تخصصي موفق شدند هر 4متهم را دستگير كنند. پرونده متهمان هم‌اكنون در اختيار مرجع قضايي قرار گرفته و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.

کد خبر 333363

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha