سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
۰ نفر

قاتل فراری که در جریان جلسه صلح و سازش بین ۲ خانواده مردی را که قصد میانجیگری داشت به قتل رسانده بود بعد از ۱۱‌ ماه فرار سرانجام دستگیر شد.

مقتول

شامگاه 18تيرماه سال گذشته مرد جواني به نام ايمان براي ميانجيگري در اختلافات اعضاي 2خانواده به روستاي خضرآباد از توابع عنبرآباد در استان كرمان رفت اما يكي از نزديكان صاحبخانه با حرف هايش مانع صلح و سازش بين 2خانواده مي‌شد. به همين دليل ايمان به وي اعتراض كرد اما مرد خشن ناگهان از جيبش يك قبضه كلت كمري بيرون كشيد و به سوي ايمان شليك كرد.

با وجود انتقال مرد جوان به مركز درماني، او يك روز بعد جان خود را از دست داد. به‌دنبال اين جنايت تحقيقات براي دستگيري قاتل فراري كه از اشرار منطقه بود آغاز شد اما قاتل فراري به محل نامعلومي فرار كرده بود. در اين مدت فيلم‌هايي از قاتل فراري منتشر شد كه او در اين تصاوير قدرت نمايي مي‌كرد.

با وجود اين تجسس‌ها براي شناسايي مخفيگاه وي ادامه يافت تا اينكه شامگاه يكشنبه مأموران اداره كل اطلاعات استان كرمان به اطلاعاتي درباره مخفيگاه مرد تحت تعقيب دست يافتند اما در ادامه معلوم شد او كه از تحت تعقيب بودنش مطلع شده بود پياده و از طريق منطقه‌اي كوهستاني به سوي شهرستان ميناب گريخته است. در چنين شرايطي تعقيب و گريز آغاز شد و سرانجام مأموران توانستند وي را همراه با دو نفر ديگر در نزديكي ميناب دستگير كنند. براساس اين گزارش متهم در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات در اين‌باره ادامه دارد.

کد خبر 335623

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha