همشهری آنلاین: قائم مقام وزیر بهداشت گفت: فراهم کردن خدمات درمانی مناسب در مناطق محروم وظیفه ماست.

دکتر ایرج حریرچی

به گزارش وبدا، قائم مقام وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح بیمارستان 146 تختخوابی شهید ولیان الیگودرز گفت: وظیفه داریم که خدمات درمانی را برای مردم در نقاط مختلف کشور به ویژه در مناطق محروم فراهم کنیم و به لطف خدا با افتتاح این بیمارستان قسمت عمده ای از مشکلات مردم این منطقه در دسترسی به خدمات درمانی مرتفع خواهد شد.

به گزارش وبدا، دکتر ایرج حریرچی گفت: با ساخت بیمارستان‌های جدید که با همکاری وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و بهداشت و با رعایت استانداردهای لازم ایجاد می‌شوند، کیفیت بیمارستان‌های دولتی 60 تا 70 درصد نسبت به بیمارستان‌های خصوصی تهران بهتر است.

دکتر حریرچی همچنین افزود: ازمردم درخواست جدی دارم که از مراجعه به بیمارستان‌های مرکز کشور که متاسفانه امروز به یک فرهنگ تبدیل شده جدا"پرهیز کنند و وزارت بهداشت تلاش خواهد کرد که با توزیع و اعزام متخصصان بیشتری به استان‌ها، خدمات تخصصی بهتر و بیشتری درسراسر کشور برای مردم ایجاد کند.

قائم مقام وزیر بهداشت در خصوص کمبود کادر تخصصی درمانی در کشور نیز گفت: در زمینه اخذ مجوز استخدام با مشکل جدی از سوی مراجع قانونی مواجه هستیم و با وجود اینکه مجوز استخدام بیش از 16هزار نفر را اخذ کرده ایم به تلاش‌های خود در این زمینه نیز ادامه خواهیم داد.

کد خبر 332707

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha