همشهری آنلاین: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت معوقات ایثارگران در سه استان خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خوزستان خبر داد.

بنیاد شهید

به گزارش بنياد شهيد، حجت الاسلام و المسلمين سيدمحمدعلي شهيدي در نشست شوراي معاونان بنياد شهيد و امور ايثارگران افزود: طي دو سال گذشته معوقات ايثارگران از سال 76 تا 90 پرداخت شده است كه براساس برنامه هاي بنياد شهيد و امور ايثارگران، از ابتداي سال 1395 معوقات خانواده هاي شهدا مربوط به سال 1391 در 6 استان بوشهر، سيستان و بلوچستان، هرمزگان، كهگيلويه و بوير احمد، ايلام و يزد پرداخت شده است.

شهيدي گفت: در سه استان خراسان شمالي، خراسان جنوبي و خوزستان دستور پرداخت معوقات ايثارگران صادر شده است، در استان خراسان رضوي نيز با توجه به بالا بودن تعداد خانواده هاي شهدا، 50 درصد معوقات تمام خانواده هاي شهداي اين استان تا پايان ارديبهشت ماه سال جاري پرداخت و 50 درصد باقي مانده نيز تا پايان تابستان پرداخت مي شود.

معاون رئيس جمهوري ادامه داد: همچنين معوقات سال 91 ايثارگران ساير استانها نيز تا پايان سال جاري پرداخت مي شود.

براساس آمار بنياد شهيد، شمار جانبازان كشور 546 هزار و 108 تن است كه از اين تعداد 320 هزار و 528 تن جانباز زير 25 درصد(شامل 59 درصد از جانبازان) به شمار مي آيند و 225 هزار و 580 تن (شامل 41 درصد جانبازان) بيش از 25 درصد جانبازي دارند.

کد خبر 332689

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha