همشهری آنلاین: مدیرعامل صندوق توسعه صادرات فرآورده های نفتی ایران گفت: این صندوق به صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی تسهیلات با شرایط عالی پرداخت می‌کند.

حسین وکیلی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: همه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی می توانند ضمن شرکت در فراخوان افزایش سرمایه صندوق توسعه صادرات فرآورده های نفتی ایران، سهامدار این شرکت نیز شوند.

وی با بیان اینکه تسهیلات فقط به سهامداران پرداخت می شود گفت: سهامداران این صندوق می توانند از همه امکانات صندوق از جمله دریافت تسهیلات مالی ارزان و کافی استفاده کنند.

وکیلی با اشاره به عضویت 80 سهامدار در صندوق توسعه صادرات فرآورده های نفتی ایران افزود: این صندوق برای رونق صادرات به خصوص در حوزه فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی آماده هر گونه تامین مالی و بیمه ای سهامداران خود است.

مدیر عامل صندوق توسعه صادرات فرآورده های نفتی ایران گفت: از دیگر خدمات این صندوق به سهامداران، انجام کارگزاری صندوق ضمانت صادرات ایران به منظور اخذ ضمانت نامه های صادراتی و بیمه های اعتباری است.

وکیلی ادامه داد: خدمات بیمه ای تجاری، برگزاری نمایشگاه های داخلی و بین المللی و اعزام هیئت های تخصصی صادراتی در بخش نفت، گاز و پتروشیمی به کشورهای جهان از دیگر تسهیلاتی است که صندوق توسعه صادرات فرآورده های نفتی ایران به سهامداران خود ارائه می دهد.

صندوق توسعه صادرات فرآورده های نفتی ایران بر اساس اصل 138 قانون اساسی و ماده 113 قانون برنامه پنج ساله توسعه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور تاسیس شده است.

کد خبر 33256

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز