چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی نفت تهران با بیان اینکه پرسپولیس تیم محترمی است گفت نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز کرده است

منصوریان

به گزارش ورزش سه،  علیرضا منصوریان در گفت‌وگوي پيش از بازي با پرسپوليس گفت: تیم آنالیز ما کاملا حریف را شناسایی کرده و با حریف قابل احترامی روبرو هستیم. به لحاظ فنی در فاز حمله خیلی قدرتمند هستند و در فاز حمله در خط دفاعی شکننده هستند.

منصوریان در واکنش به این سوال که وحید امیری و بیرانوند در فصل آینده به دنبال حضور در پرسپولیس هستند و این چه تاثیری در بازی فردا خواهد داشت گفت: ما یک ویترین بزرگتری مثل سید جلال داشته‌ایم. هیچ وقت از بازیکنانم سوال نداشته‌ام که قرمز هستند یا آبی. ما در این چند سال نشان داده‌ایم با بی رحمی استقلال و پرسپولیس را شکست داده‌ایم. اگر می‌خواستند رحم و مروتی داشته‌اند در این سال‌ها به استقلال و پرسپولیس نداشته‌اند. بازیکنانم با وجدان و پاک هستند. هر اتفاقی در بازی فردا احساسی به خودم راه نمی‌دهم که نگاه مثبت یا منفی داشته باشم و روی اسم آنها قسم می‌خورم.

وی ادامه داد: بهمن 73 به استقلال که آمدم لذت بزرگی می بردم اما این نفت باعث شده تا انرژی بیشتری داشته باشم. با تمام احترام حرف تان را رد می کنم و بازیکنانم وجدان بالایی دارند.

منصوریان گفت: هجمه اعتبار بازی با استقلال و پرسپولیس اینقدر زیاد است که ما را فراموش کرده‌اید. اگر نفت بتوانید سهمیه بگیرد قهرمان است. کدام مربی را می‌شناسید که هزار تومان هم نگیرد و 100 میلیون هم خرج کند. ما از شرایط بازیکن و مربی خارج شدیم و با بازیکنانم شام و ناهار صرف می‌کنم. من کی گفتم بازیکن مظلومی هستم؟ من 20 سال پیش بازیکن ایشان بودم و با شجاعت می‌گویم نگاهم به نفت است و مجموعه نفت به من اعتماد دارد. اگر گلی هم بزنم با تمام احترام در زمین حاضر می‌شویم. من شریکی دارم که پرسپولیسی است و هیچ وقت به مجموعه پرسپولیس بي احترامي نمی‌کنم .

منصوریان در مورد مصدومیت و محرومیت بازیکنانش گفت: ما مصدوم و محرومی نداریم و ایمان مبعلی و جلال حسینی به این بازی رسیده‌اند.

منصوریان در پاسخ به این سوال که استقلالي است و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنید گفت: من برای موفقیت و آبروی خودم تلاش می‌کنم. با تمام احترام استقلال و پرسپولیس را کنار می‌گذارم و نفت برایم مهم است. اگر از باخت و برد نفت به منفعتی رسید به من مربوط نیست.

کد خبر 332051

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha