همشهری آنلاین: استقلال در آخرین بازی هفته بیستم مقابل نفت تهران شکست خورد و صدر جدول را به استقلال خوزستان واگذار کرد.

نفت تهران

در آخرين باز هفته بيستم، نفت تهران در ورزشگاه تختي ميزبان استقلال پايتخت بود. نفتي‌ها كه در بازي رفت شكست خورده بودند، عزم آن داشتند كه اين‌بار جبران كنند. اما اين استقلالي‌ها بودند كه ميدان‌دار بازي بودند.

در نيمه نخست بازي، ميانه ميدان آوردگاه بازيكنان دو تيم بود استثناء اين وضعيت گل دقيقه 9 نفتي‌ها بود كه توپ سانتر شده به سر حنيف عمران‌زاده برخورد كرد و به تك گل اين بازي تبديل شد.

بازيكنان منصوريان در نيمه نخست عزم برد را بر روي ضد حملات نشان داده بودند اما در نيمه دوم فقط مي‌خواستند گل خورده را حفظ‌ كنند. در اين نيمه استقلال ميانه ميدان را كاملا در اختيار داشت اما كمي آشفته بازي مي‌كرد. استقلال كه فاقد رهبر بود، نتوانست از اين برتري با خونسردي و حساب‌شده استفاده كند و در اين ميان نبايد منكر نقش قابل توجه بيرانودند، دروازه‌بان نفت بود. او به عنوان برترين چهره اين بازي دو بار ناجي مطلق دروازه‌اش بود.

استقلال در دقيقه 79 ميلاد فخرالديني را به دليل دريافت كارت قرمز از دست داد اما به گونه‌اي روي دروازه حريف فشار مي‌آورد كه گويي اين نفت است كه با يك بازيكن كمتر بازي مي‌كند.

در دقايق پاياني بازي نفتي‌ها فقط به زير توپ مي‌زدند و هيچ نشاني از نفت فصل پيش نداشتند. در ميانه‌هاي نيمه دوم توپ بازيكنان استقلال در محوطه جريمه به دست جلال حسيني برخورد كرد كه داور آن را خطا ندانست تا سرانجام باخت اين بازي به نام استقلال رقم بخورد.

شاگردان مظلومي كه طي چند بازي اخير نتايج مطلوبي نداشته‌اند با 36 امتياز قبلي خود به مكان دوم جدول نزول كردند و جاي خود را به استقلال خوزستان با 37 امتياز دادند.

نفت نيز با 29 امتياز در مكان ششم قرار گرفت.

کد خبر 325108

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha