مجموع نظرات: ۰
شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون عمرانی شرکت مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه خط شش مترو تهران با ۳۱ کیلومتر طول دارای ۲۷ ایستگاه است گفت: ۱۳ ایستگاه از مجموع ایستگاه‌های این خط همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهند شد.

مترو

به گزارش ایرنا سیدمهدی پورهاشمی در حاشیه بازدید خبرنگاران از روند احداث خط شش مترو پایتخت افزود: خط شش مترو تهران شامل 31 كیلومتر با 27 ایستگاه است كه تلاش می‌كنیم 13 ایستگاه این خط را در ایام دهه فجر افتتاح كنیم.

وی با اشاره به اینكه خط شش مترو جنوب شرقی پایتخت را به شمال غربی آن متصل می‌كند خاطرنشان كرد: خط شش مترو پایتخت به طول 31 كیلومتر با 27 ایستگاه از نقاط پرتردد شهر همچون كریمخان، اشرفی اصفهانی، شهر زیبا، شهران و كاشانی عبور می‌كند.

معاون عمرانی شركت مترو تهران و حومه با بیان اینكه در حال حاضر 50 درصد عملیات حفر تونل این خط انجام شده یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا ابتدای نیمه دوم سال جاری عملیات حفر تونل خط شش به پایان می‌رسد.

مجری پروژه خط شش مترو تهران نیز در حاشیه این بازدید با بیان اینكه خط شش مترو پایتخت با شش هزار و 300 نیروی انسانی و 68 كارگاه فعال در حال احداث است گفت: خط شش مترو پایتخت با 31 كیلومتر طول و شش كیلومتر توسعه جنوبی، پس از تكمیل و بهره‌برداری به عنوان بزرگترین خط مترو خاورمیانه معرفی خواهد شد.

صادق طریق ازلی با اشاره به اینكه خط شش مترو پایتخت روزانه ظرفیت جابه جایی یك میلیون مسافر را دارد خاطرنشان كرد: این خط از جنوب شرقی تهران در دولت آباد آغاز و تا سولقان در شمال غربی امتداد یافته و در طول مسیر از مناطق و محدوده‌های جمعیتی مهم شهر مانند خیابان 17 شهریور، میادین خراسان، شهدا، امام حسین (ع)، سپاه، هفتم تیر، ولیعصر(عج) را پوشش می‌دهد.

کد خبر 331494

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha