همشهری آنلاین: رئیس بیمارستان میلاد تهران گفت: روزانه ۶ هزار نفر برای دریافت خدمات درمانی به این بیمارستان مراجعه می کنند که ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ نفر از این تعداد اورژانسی هستند.

بیمارستان میلاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ محمود رضا فیاض در نشست صمیمی با وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، رئیس سازمان تامین اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه در 9 ماه اخیر 1 میلیون و 400 هزار نفر برای درمان به بیمارستان میلاد مراجعه کردند افزود : کمبود تخت بیمارستانی ، عدم طرح ارجاع (نظام نوبت دهی به بیماران با بیماران اورژانسی که خارج از مسیر ارجاع می آیند) ، ازدحام بیماران و کیفیت خدمات درمانی که منجر به بدنامی بیمارستان می شود انگونه که امروز برخی بیمارستان ها را تحت عنوان کشتارگاه و قصابی می شناسیم 3 چالش اساسی است که بیمارستانهای بزرگ با ان مواجه اند.

وی تعداد تخت های فعال در بیمارستان میلاد را 1000 تخت اعلام کرد و گفت: باتوجه به امارهای مربوط به کمبود 80 تا 150 هزار دستگاهی تخت بیمارستانی در کشور می توان گفت تهران باتوجه به جمعیتی که در خود جای داده است 10 هزار تخت بیمارستانی کم دارد.

فیاض افزود : 713 نفر از 3 هزار نیروی شاغل در بیمارستان میلاد پزشک هستند که متوسط حقوق دریافتی انها 3 تا 7 میلیون تومان است، البته با استفاده از ابزارهای تشویقی در اختیار، مبالغ بیشتری به پزشکان پرکار و ماهری که اعمال سنگین جراحی انجام می دهند پرداخت می کنیم.

وی گفت: فضای فیزیکی بیمارستان میلاد 123 هزار متر مربع بود که 2 هزار متر مربع به ان اضافه شد امیدواریم خدمات بیشتری به طبقه کارگر و بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه کنیم.

کد خبر 331329

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha