همشهری آنلاین: بنابر اظهارات برادرزاده علی شفیعی؛ بیماری که شنبه ۱۱ اردیبهشت از طبقه سوم بیمارستان میلاد خود را به پایین پرتاب کرده است، این مرد ۴۷ ساله‌ به دلیل نداشتن پول برای بستری شدن از فرط درد این اقدام را کرده است. اما بیمارستان توضیحاتی دیگری دارد.

شفیعی بیمارستان میلاد

فرشاد شفیعی؛ برادرزاده علی شفیعی بیماری که جمعه 10 اردیبهشت از طبقه سوم بیمارستان میلاد خود را به پایین پرتاب کرده است، در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص علت این حادثه مدعی شد: عموی من با درد شدید شکمی به بیمارستان میلاد مراجعه می‌کند و به او گفته می‌شود، باید یکسری آزمایشات را انجام دهید و ایشان پاسخ می‌دهند که همه این آزمایشات را در بیمارستان قزوین انجام داده‌اند، اما به او گفته می‌شود که مسئولان بیمارستان سونوگرافی بیمارستان‌های دیگر را قبول ندارند و فقط سونوگرافی همین بیمارستان را قبول دارند.

وی ادامه داد: همچنین به ایشان گفته شده است که اگر دفترچه بیمه داشته باشید، این کار رایگان برای شما انجام می‌شود، متاسفانه ایشان دفترچه بیمه داشته، اما سه روز از تاریخ اعتبار آن گذشته بوده است.

شفیعی اظهار کرد: بعد از این مساله مسئولان بیمارستان به عمویم گفته‌اند؛ باید ۳۰۰ هزار تومان به حساب بیمارستان بریزید تا شما را پذیرش کنیم اما ایشان به دلیل اینکه پول به همراه نداشت، از فرط درد در بیمارستان فریاد می‌زد، به صورتی که از دیدن این صحنه‌ها مردم اعتراض می‌کنند و حتی چند نفر از مردم با حراست بیمارستان درگیر می‌شوند.

برادر‌زاده این بیمار تصریح کرد: افراد حاضر در بیمارستان سعی می‌کنند با جمع کردن کمک از مردم مبلغ درخواستی بیمارستان را تهیه کنند، اما متاسفانه این کار هم انجام نمی‌شود و وقتی عمه من به بیمارستان می‌رسد، می‌گویند؛ بیمار شما ۵ دقیقه قبل از فرط درد و فشار از طبقه سوم اورژانس بیمارستان خود را به پایین پرت کرده است.

وی ادامه داد: البته ما هنوز این مساله که عمویم خود را به پایین پرت کرده یا افتاده و یا پرت شده را نمی‌دانیم و الان در حال پیگیری از مراجع قضایی هستیم تا فیلم دوربین‌های بیمارستان بررسی و دقیقا این مساله مشخص شود.

شفیعی در خصوص حال عمومی عموی خود گفت: عمویم روی سقف بخش سونوگرافی سقوط می‌کند و به دلیل کاذب بودن سقف این بخش، ایشان با از بین رفتن سقف به داخل بخش سونوگرافی می‌افتد و سرش به زمین برخورد می‌کند و بعد از آن به بخش مراقبت‌های ویژه انتقال داده می‌شود و در حال حاضر دو روز است که ایشان در این بخش در کما هستند و حالشان به گفته پزشکان خوب نیست.

وی با اشاره به اینکه عموی من دو تا بچه زیر ده سال دارد و ساکن بویین زهرا است، گفت: مسئولان بیمارستان گفته‌اند؛ ایشان خودکشی کرده است، در حالی که کسی که که قصد خودکشی داشته باشد به بیمارستان مراجعه نمی‌کند و این کمال بی‌انصافی است و مسئولان بیمارستان میلاد در قبال این اقدام باید پاسخگو باشند.

  • توضيحات بيمارستان ميلاد

رحمتی مدیرروابط عمومی بیمارستان میلاد در گفت‌و‌گو با ایسنا،گفت: ماجرا آنگونه نبوده که در برخی رسانه‌ها منتشر شده است و به اجبار در اخذ هزینه‌های درمانی ارتباطی ندارد.

وی ادامه داد: اکنون این حادثه از مراجع قانونی و قضایی در دست بررسی است.

رحمتی با بیان اینکه در روز جمعه این فرد به اورژانس بیمارستان میلاد مراجعه می‌کند و ویزیت اولیه‌اش انجام می‌شود و سپس برای انجام آزمایشات به سونوگرافی بیمارستان ارجاع داده می شود. اما از آنجا که دفترچه اش فاقد اعتبار بوده، از او و همراهش می‌خواهند که به سوپروایزر بیمارستان مراجعه و پشت برگه‌اش را امضا کند تا درمانش به صورت رایگان ادامه پیدا کند.

مدیرروابط عمومی بیمارستان میلاد افزود: این فرد به سوپروایزر مراجعه نکرده و خود را از طبقه اول اورژانس به زیرهمکف پرتاب کرده است و اکنون در کماست.

وی در پاسخ به اینکه آیا بدرفتاری پرسنل موجب وقوع این حادثه شده است ؟ گفت: هیچ بدرفتاری با وی صورت نپذیرفته و فیلم‌های دوربین‌های مداربسته گواهی بر این مدعا هستند.

کد خبر 332447

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha