همشهری آنلاین: سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی تمام مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه ۹۵ هستند را به خدمت فراخواند.

فراخوان

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام كرد تمام مشمولان فارغ التحصیل دوره های كاردانی ، كارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشكی سراسر كشور كه برگ آماده به خدمت از سازمان وظیفه عمومی ناجا به تاریخ یكم اردیبهشت ماه 1395 دریافت داشته اند را به خدمت فراخواند.

تمام مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی كه تاریخ اعزام آنان یكم اردیبهشت ماه سال 95 است، موظف هستند روز چهارشنبه - اول اردیبهشت ماه- در محل و ساعتی كه توسط این سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده ، حضور یابند.

این اطلاعیه می افزاید: آن دسته از مشمولانی كه به هر دلیل تاكنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه به مراكز آموزش نیروهای مسلح نشده اند، می توانند به یكی از دفاتر خدمات الكترونیك انتظامی (پلیس+10) مراجعه كنند.

سازمان وظیفه عمومی ناجا متذكر شد عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می شود.

این سازمان همچنین تاكید كرد تمام مشمولان برگه های مربوط به اعزام از قبیل برگ آماده به خدمت ، برگ واكسیناسیون ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارك مورد نیاز، از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

کد خبر 331052

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha