دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران از سلامت کامل آب شرب استان تهران خبر داد و گفت: مردم هیچ‌گونه نگرانی در مورد کیفیت و سلامت آب تهران نداشته‌باشند.

Water

علیرضا نوذری‌پور در گفتگو با ایسنا، در خصوص وضعیت کیفیت آب تهران گفت: براساس استاندارد‌های موجود در 47 آزمایشگاه کیفیت آب تهران به صورت روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه از آب خامی استفاده می‌شود که از کیفیت آن اطمینان داشته باشیم، اظهار کرد: در مکان‌هایی که آب دچار آلودگی باشد از آن مناطق هیچ‌گونه آبی برداشت نمی‌شود.

به گفته قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران آب‌های سطحی استان تهران کاملا در تصفیه‌خانه شش‌گانه تهران تصفیه می‌شود، لذا هیچ‌گونه نگرانی در مورد کیفیت آب تهران وجود ندارد.

نوذری‌پور با بیان اینکه استاندارد کیفیت آب استان تهران قابل قبول است، ادامه داد: کیفیت آب استان از طریق تجهیزات پیشرفته مورد بررسی قرار می‌گیرد، چرا که دستگاه‌های پیشرفته‌ای برای این مهم در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این نیز وزارت بهداشت کیفیت آب تهران را به‌طور کامل بررسی می‌کند و به همین دلیل جای هیچ‌گونه نگرانی برای کیفیت آب تهران وجود ندارد.

کد خبر 331026

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha