همشهری آنلاین: شامگاه چهارشنبه (۱۳ آوریل / ۲۵ فروردین) دو دیدار باقیمانده پیکارهای برگشت دور یک‌ چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا برگزار شد.

GRiezmann

تیم بایرن مونیخ، نماینده صاحب‌نام آلمان که از مدعیان کسب قهرمانی محسوب می‌شود، دیدار رفت مقابل بنفیکا را با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان برده بود. پیکار برگشت در حضور ۶۶ هزار تماشاگر در ورزشگاه لیسبون برگزار شد.

نخستین گل این دیدار در دقیقه ۲۷ بازی حاصل شد. رائول خیمنز، مهاجم بفنیکا در پی دریافت پاسی بلند توپ را با ضربه سر درون دروازه بایرن مونیخ جای داد. این ضربه اما مونیخی‌ها را چندان شوکه نکرد. رکورددار قهرمانی بوندس‌لیگا در دقیقه ۳۸ پاسخ این گل را داد. آرتورو ویدال، هافبک جنگنده‌ بایرن مونیخ توپ را با شوتی سنگین و تماشایی به تور دروازه تیم میزبان چسباند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسد.

بایرن مونیخ از لحاظ مالکیت توپ بر حریف خود برتری داشت و در نیمه دوم حتی توانست با گل توماس مولر در دقیقه ۵۲ از میزبان پرتغالی خود پیشی بگیرد. بنفیکا در دقیقه ۷۶ اگر چه به گل تساوی دست یافت، اما در نهایت موفق نشد ورق را برگرداند و از سد بایرن مونیخ بگذرد.

این پنجمین بار پیاپی است که تیم بایرن مونیخ به دور نیمه‌ نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا صعود می‌کند.

در دیگر دیدار برگشت یک‌‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا که دوئلی صددرصد اسپانیایی بود، اتلتیکو مادرید و اف ث بارسلونا رویاروی هم قرار گرفتند.

دیدار رفت با پیروزی ۲ بر یک به سود بارسلونا پایان یافته بود. اتلتکیو در دیدار برگشت بارسلونا را ۲ بر صفر شکست داد و به دور بعد صعود کرد.

گریزمان با زدن هر دو گل اتلتیکو مادرید چهره‌ برتر این دیدار بود.

کد خبر 330648

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha