همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: کوانتوم بریک(Quantum Break) یک بازی انحصاری برای کنسول ایکس باکس وان است که در ۵ اپریل منتشر گردید. این بازی توسط مایکروسافت انتشار می‌یابد و به گفته سازندگان این بازی، بازیکن نقش مهمی در تصمیم گیری‌های شخصیت بازی دارد.

بازی کوانتوم بریک

کوانتوم بریک در سبک اکشن ماجراجویی و سبك تیراندازی سوم شخص طراحی شده است. بازیکن؛ کنترل جک جویس که شخصیت اصلی بازی است را بر عهده دارد. جک دارای یک قدرت ماوراطبیعی است که می‌تواند همه چیز را تبدیل به یخ کند. بازیکن می‌تواند از این قدرت در برهه زمانی علیه دشمنان استفاده کند.

جک این قابلیت را دارد تا با نگه داشتن زمان در حد معینی؛ از دست دشمنان فرار کند. همچنین او دارای قدرتی است که می‌تواند گلوله‌های تفنگ را منجمد کند تا آسیب نبیند. یکی دیگر از کارایی‌های قدرت جک ساختن پناهگاه و تغیر دادن محیط اطراف خود با استفاده از منجمد کردن است.

 او با کنترل زمان می‌تواند با سرعت بسیار زیادی به دشمنان حمله کند و یا اینکه از سنگر خود به سنگر دیگر برود. و باز هم این تمام کارایی‌های جک نیست او همچنین برای دفاع از خود همانطور که گفته شد مي تواند تمام گلوله‌های تفنگ را منجمد و یا باستفاده از کنترل زمان از دید دشمن خارج شود.

روند بازی به طور کلی اکشن نیست. در طی بازی بازیکن مجبور است پازل‌های سه بعدی را حل کند تا از حلقه‌ی زمانی که در آن گیر افتاده است خلاص شود.

بازی کوانتوم بریک

کد خبر 330572

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha