سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: جبهه داخلی: انقلاب (Homefront: The Revolution) یک بازی ویدیویی در سبک جهان باز و تیر اندازی اول شخص است که چندی پیش در اوایل اردیبهشت منتشر شده است.

بازی جبهه داخلی

این بازی توسط استودیو بازی سازی دام بوستر طراحی و کمپانی  دیپ سیلور این بازی را برای پلت‌فرم‌های لینوکس، مایکروسافت ویندوز، اواس ده، پلی‌استیشن ۴ منتشر كرده است. جبهه داخلی: انقلاب دومین شماره از سری بازی‌های جبهه داخلی است.

این بازی در سال 2029 اتفاق می‌افتد. 2 سال پس از اتفاقات شماره پیشین این بازی! در شماره قبلی کره شمالی به آمریکا حمله می‌کند و این کشور را تقریبا تحت سیطره خود در می‌آورد.

در این حین سه ایالت هاوایی، آلاسکا و فیلادلفیا از کنترل دو دشمن خارج می‌شود و تبدیل به پایگاه شورشیان می‌گردد. شخصیت اصلی بازی ایتان برادی که یک شورشی است و دیگر شورشیان سعی در خارج کردن دشمن از فیلادلفیا و همچنین آمریکا دارند.

  • گیم‌پلی جبهه داخلی: انقلاب

روند این بازی برخلاف شماره پیشین این بازی است. Homefront: The Revolution از ترکیب دوسبک جهان باز و تیراندازی اول شخص طراحی شده است و بازیکن می‌تواند به کاوش به دنیا اطراف خود بپردازد.

در این بازی ماموریت‌های متنوعی وجود دارد مانند ترور ژنرال‌ها و افراد بلند پایه کره شمالی و ازبین بردن هواپیماهای جاسوسی دشمن.

در Homefront: The Revolution بازیکن توانایی ساختن سلاح‌های خود را دارد و می‌تواند به طور کلی شکل سلاح را عوض کند.

نقشه بازی مربوط به ایالت فیلادلفیا است. در این ایالت سه منطقه وجود دارد که هرکدام از این‌ها نشان دهنده موقیعت دشمن است.

بازی جبهه داخلی

کد خبر 334093

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha