همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: پاراگون(Paragon) یک بازی ویدیویی در سبک چند نفره آنلاین در فضای گسترده است که توسط کمپانی اپیک‌گیمز توسعه و منتشر می‌شود.

این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم طراحی شده و احتمالا در نیمه سوم سال 2016 منتشر می‌شود. این بازی توسط موتور قدرتمند Unreal Engine 4 طراحی شده است.

  • گیم پلی

این بازی از ترکیب تیراندازی سوم شخص و سبک چند نفره آنلاین در فضای گسترده طراحی شده. نقشه این بازی در حالت‌های گوناگون ساخته شده. وظیفه بازیکن در بازی این است از پایگاه خود دفاع و هسته مرکزی دفاعی دشمن را نابود سازد.

بازیکن‌ها می‌توانند از طریق سه خطوط از پیش تعین شده در نقشه  به پایگاه دشمن نفوذ کنند. در این خطوط‌ براي گيمر نقاطی وجود دارد(دشمن که مانند قلعه و پایگاه دیده بانی عمل می‌کند) و وي می‌تواند با مستقر شدن در این مکان‌ها از نفوذ دشمن جلوگیری کنند.

این قلعه‌های گفته در جنگل‌ها ساخته شده است و بازیکن همچنین می‌تواند با بدست آوردن آیتم‌های ضروری برای تیم خود آن‌ها را حمایت کند.

در این بازی قابلیتی وجود دارد که بازیکن می‌تواند با محدودیت‌های خاصی به پایگاه خود تله‌پورت شود.

 روند این بازی به این صورت است که 10 بازیکن در دو گروه تقسیم می‌شوند و هر کدام می‌توانند یک شخصیت را انتخاب کنند. هر کدام از این شخصیت‌ها حرکات منحصر به فرد خود را دارند.

از دیگر ویژگی‌های این بازی این است كه بازیکن‌ها می‌توانند قبل از شروع بازی؛ شخصیت‌های انتخابی خود را مجهز به آیتم‌های خاصی کنند.

بازی پاراگون

کد خبر 339543

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha