همشهری آنلاین: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پشتوانه دستگاه دیپلماسی کشور هستند.

 سیدمحمدعلی آل هاشم

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در بیست و چهارمین هم اندیشی پیشكسوتان دفاع مقدس آجا افزود: اگر امروز دیپلمات ها و مسئولان ما با افتخار درمجامع بین المللی حاضرمی شوند و از كشور دفاع می كنند، به دلیل اقتدار نیروهای مسلح است.

وی با قدردانی ازحضورمستمر پیشكسوتان ارتش در این هم اندیشی كه نتایج بسیار مثبتی را به دنبال داشته است سالروز شهادت امیر ولایی ارتش، شهید سپهبد صیاد شیرازی را گرامی داشت و گفت: آنچه امروز صیاد شیرازی را در دل و جان مردم عزیز كرده است، اخلاص، تدین و عشق و علاقه ایشان به ولایت بوده است.

وی در ادامه به 29 فروردین، روز ارتش و گرامیداشت نیروی زمینی قهرمان نیز اشاره كرد وافزود: ارتش درهمان روزهای پیروزی انقلاب افتخاری ابدی را برای خود كسب كرد و با پیوستن به مردم، اعتماد بنیانگذار انقلاب اسلامی را جلب كرده و باعث شد كه امام راحل فرمان به ماندگاری ارتش داده و روزی را نیز به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران بنامند.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه سخنانش به شناخت دشمن از توانمندی نیروهای مسلح اشاره كرد و گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران كه قدرت و اقتدار نیروهای مسلح را می شناسند در كنار تهاجم های دیگری كه در دستور كار خود قرار داده اند مانند هجوم فرهنگی به شكل دیگری از تهاجم نیز روی آورده و آن نشر این تفكر است كه ما نیاز به تجهیزات نوین نظامی نداریم و همه چیز را باید از طریق گفتمان و دیپلماسی حل كنیم.

وی خاطرنشان كرد: اما واقعیت این است كه اگر دیپلمات ها و مسئولان كشورمان با اقتدر برسرمیز مذاكره با دیگر كشورها می نشینند و حرف حق جمهوری اسلامی ایران را بدون ترس و واهمه بیان می كنند بخشی از آن به دلیل اقتدار نیروهای مسلح است و این نیروها همیشه حامی و پشتوانه دستگاه های مختلف كشور از جمله دستگاه دیپلماسی هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان سخنانش به سال 1395 كه از سوی رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامیده شده اشاره كرد وافزود: باید همه دست به دست هم دهیم و در برای اجرایی كردن این تدبیرحكیمانه رهبر فرزانه انقلاب تلاش كنیم.

بیست وچهارمین هم اندیشی پیشكسوتان دفاع مقدس ارتش صبح امروز با حضور جمعی از غیورمردان پیشكسوت ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس با عنوان تجربه دیروز، تعالی امروز به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و در مركز همایش های این سازمان برگزار شد.

کد خبر 330359

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha