همشهری آنلاین: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از وجود مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در برخی از یگان‌های ارتش خبر داد.

سربازان

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیداری که صبح امروز سربازان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با وی داشتند، پیشرفت و توسعه کشور را مرهون حضور و تلاش جوانان انقلابی و مومن در عرصه‌های گوناگون دانست و خاطرنشان کرد: اکنون ایران اسلامی الگوی برتر در میان کشورهای جهان اسلام است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر ضرورت الگوسازی برای نسل جوان کشور در همه عرصه ها، تصریح کرد: همانگونه که معظم له نیز تأکید دارند باید توجه ویژه ای به نسل جوان داشت چرا که جوانان با اهداف بلند پروازانه خود در ترسیم افق آینده کشور تأثیر گذار هستند.

نماینده ولی‌فقیه در ارتش دوران سربازی را بهترین آزمون برای جوانان دانست و تصریح کرد: دوران سربازی انسان را آبدیده می‌کند و این دوران فرصت مغتنمی برای آماده شدن به منظور حضور درعرصه های گوناگون پیشرفت و توسعه کشور است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با بیان اینکه قدر دوران جوانانی خود را بدانید،خطالب به سربازان تأکید کرد: نه تنها در دوران جوانی بلکه در طول زندگی خود هرگز احترام به پدر و مادر را فراموش نکنید.

وی سپس از وجود مراکز آموزش فنی و حرفه ای در برخی از یکان های ارتش خبر داد و افزود: سربازان فاقد دیپلم می توانند ضمن گذراندن دوران سربازی خود در ارتش، با حضور در مراکز آموزشی پیش بینی شده، دیپلم فنی و حرفه ای دریافت کنند.

در پایان این دیدار جمعی از سربازان و تیم های برتر مسابقات ورزشی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ایام الله دهه مبارک فجر، تقدیر شدند.

کد خبر 327645

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha