۲ مرد شیطان‌صفت که با معرفی خود به‌عنوان مامور دختری را در پارک چیتگر مورد آزار قرار داده بودند، در مجموع به ۵۷ سال حبس و ۳۱۹ ضربه شلاق محکوم شدند.

اين حادثه شامگاه 29بهمن سال93 رخ داد. قرباني كه دختري جوان بود با حضور در دادسراي جنايي تهران به سعيد احمدبيگي، بازپرس شعبه هفتم گفت: همراه دوستم براي تفريح به پارك چيتگر رفته بوديم. هوا كم‌كم رو به تاريكي مي‌رفت و مي‌خواستيم به خانه برويم اما دوستم گفت مي‌خواهد به دستشويي برود. من منتظر ماندم تا او برگردد. در همان هنگام مرد ميانسالي نزديك شد و گفت مأمور است.

او از من پرسيد كه در پارك چه‌كار مي‌كني و بايد همراهم بيايي. هر چه گفتم منتظرم تا دوستم بيايد، قبول نكرد و من هم از ترسم همراهش رفتم. چند متر آن طرف‌تر مرد جواني كه وانمود مي‌كرد او هم مأمور است، رسيد. آنها مرا به محلي خلوت و تاريك بردند و با تهديد من را مورد آزار و اذيت قرار دادند كه بيهوش شدم. وقتي به هوش آمدم و فهميدم چه بلايي بر سرم آمده است.

آنها محتويات كيف دستي‌ام را روي زمين خالي كرده و 2گوشي تلفن همراهم را هم سرقت كرده بودند. با شكايت دختر جوان ماموران موفق شدند متهمان را دستگير كنند. يكي از آنها به نام قاسم گفت: همراه دوستم علي براي تفريح به پارك رفته بوديم. علي به دستشويي رفته بود و من جلوي در منتظر بودم كه چشمم به دختر جوان افتاد. ظاهرا او تنها بود. سراغش رفتم و با معرفي خودم به‌عنوان مأمور گفتم بايد با من بيايي.

پس از آن دوستم هم رسيد و وقتي به جايي كاملا دورافتاده رسيديم، نقشه‌مان را عملي كرديم. در آن شرايط شيطان به جلدم رفته بود و اصلا متوجه گريه‌ها و التماس‌هاي دختر جوان نشدم. در ادامه علي هم او را آزار و اذيت كرد و در نهايت گوشي‌هاي او را دزديديم و از زير توري‌هاي پارك فرار كرديم.

به گزارش همشهري، اين دو متهم چندي پيش در شعبه سوم دادگاه كيفري يك تهران محاكمه شدند و از سوي قضات هردو در مجموع به 57سال زندان و 319 ضربه شلاق محكوم شدند. قاسم به جرم آدم‌ربايي 22سال حبس تعزيري، غصب عنوان مامور دولتي 3سال زندان، 15سال حبس و 100ضربه شلاق به جرم سرقت و به جرم آزار و اذيت به تحمل120ضربه شلاق محكوم شد. قضات همچنين متهم رديف دوم را به اتهام شركت در آدم‌ربايي به 15سال حبس، غصب عنوان مأمور دولتي 2سال زندان و به جرم آزار و اذيت به 99ضربه شلاق محكوم كردند.

کد خبر 330256

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha