همشهری آنلاین: ایران و دانمارک یک تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی در حوزه باستان‌شناسی و حوزه‌های مرتبط امضا می‌کنند.

Memorandum of Understanding

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، امضای این تفاهم‌نامه در جریان سفر سه روزه یک هیات به سرپرستی سید محمد بهشتی رئیس پژوهشگاه به دانمارک در این هفته صورت می‌گیرد.

در جریان این سفر از ایران‌شناسان و فعالان فرهنگی و دانمارکی و همچنین ایرانیان مقیم دانمارک تجلیل خواهد شد.

بنابه‌این گزارش و به درخواست طرف دانمارکی، هیات ایرانی در مدت اقامت خود در گپنهاگ یک کارگاه آموزشی دور روزه در زمینه باستان‌شناسی در دانشگاه این شهر برگزار خواهد کرد.

تفاهم‌نامه مورد اشاره قرار است با هدف برقراری ارتباط برای همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی بین پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و دانشکده مطالعات میان فرهنگی و منطقه‌ای دانشگاه کپنهاگ امضا شود.

هیات ایرانی شامل سیدمحمد بهشتی رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، علیرضا حسن‌زاده رئیس پژوهشکده مردم‌شناسی، عباس مقدم باستان‌شناس و هیاتی از دانشگاه رازی کرمانشاه می‌شود.

هیات ایرانی در مدت حضورش در کپنهاگ از کلاس ایرانی‌شناسی در دانشگاه این شهر، موزه کریستین لودویگ دیوید، باغ روزنبرگ و مرکز ژئوژنتیک موزه تاریخ طبیعی دانمارک بازدیدخواهد کرد.

کد خبر 329939

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha