همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) از آماده باش ۱۰۰ درصدی به تمامی مجموعه ‌های این قرارگاه سازندگی برای اجرای فرمان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و تحقق اقتصاد مقاومتی خبر داد.

عبادالله عبداللهی

به گزارش روابط عمومی كل سپاه، این مطلب را سردار سرتیپ پاسدار عبادالله عبداللهی در دیدار نوروزی با فرماندهان،مدیران و كاركنان این قرارگاه عنوان كرد و با اشاره به برخی اقدامات و توفیقات قرارگاه در سال 1394 گفت: بحمدالله سال گذشته سال بسیار خوبی بود و توانستیم پروژه‌های بزرگی را همچون فازهای 15 و 16 پارس جنوبی، آزاد راه حرم تا حرم، مس سنگون و خطوط مترو در شهرهای مختلف را به طور رسمی به بهره برداری برسانیم.

وی با اشاره به افتتاح فاز نخست صحن حضرت زهرا(س) در بارگاه ملكوتی امیرالمومنین(ع) در ایام نوروز افزود: این را یك توفیق بزرگ برای خودمان و نظام جمهوری اسلامی می‌دانیم كه توانسته‌ایم این خدمت ناچیز را به آستان ائمه معصومین(ع) و فاطمه زهرا(س) تقدیم كنیم و إن شاءالله در آینده ای نزدیك مابقی فازهای این پروژه عظیم را به بهره برداری خواهیم رساند و معتقدیم این پروژه از مهمترین و با بركت ترین پروژه های قرارگاه است كه بدون هیچگونه چشم داشت منفعتی و سودآوری انجام داده ایم و یقینا تمام پروژه های قرارگاه را بیمه خواهد كرد.

سردار عبداللهی با انتقاد ازپرداختن به برخی كارهای سطحی در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: شعار دادن برای اقتصاد مقاومتی بس است و آنگونه كه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بیان داشتند، باید اقدام و عمل كرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در ادامه افزود: دولت های مختلف می‌آیند و می‌روند ولی آنچه مهم است نظام جمهوری اسلامی است و ما همه موظف به خدمت به این نظام اسلامی هستیم.

عضو ستاد اقتصاد مقاومتی اضافه كرد، با افراد مختلف دولت از جمله شخص ریاست محترم جمهور و معاون اول جلسات متعددی داشته ایم و برنامه ها و فعالیت های خودمان را تبیین كرده‌ایم. ما به دور از هرگونه تنش زایی و ایجاد مجادله تنها كار و عمل را قبول داریم.

وی افزود: در سال گذشته به دفعات در خصوص 10 ابرپروژه بزرگ ملی قرارگاه صحبت كرده ایم و تصمیمات خوبی در حال انجام است. كلیات طرح ها را اكثر بزرگان و مراجع تصمیم گیری پذیرفته اند و امیدواریم كه با همراهی هر چه بیشتر دولت و مجلس این مهم در سال 95 محقق شود.

سردارعبداللهی همچنین با اشاره به پروژه كمربند جنوبی تهران كه عملیات اجرایی آن در سال 94 آغاز شد، افزود: این پروژه، می تواند تاثیر بسیار چشمگیری در بهبود محیط زیست، كاهش ترافیك، صرفه جویی در مصرف سوخت و رفاه و آسایش هرچه بیشتر مردم شریف جامعه اسلامی داشته باشد.

وی با ضروری دانستن توجه به حوزه آب در كشور،گفت: هم اكنون قرارگاه كارهای بسیار خوب و مهمی را در جمع آوری روان‌آب‌ها در دستور كار دارد و بر این باوریم كه ضرورت ایجاب می كند منطقه ای مشابه منطقه پارس جنوبی برای استحصال آب شیرین از دریایی عمان و خلیج فارس راه اندازی شود تا بتوانیم با بحران آب پیش رو به شایستگی مقابله كنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) همچنین خطاب به كاركنان و مدیران زیرمجموعه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اظهار داشت: در سال جاری هیچ رده ای را برای خدمت‌رسانی و سازندگی محدود نمی كنیم و البته این مهم باید با برنامه ریزی و نظارت هرچه بهتر از سوی ستاد مركزی قرارگاه صورت گیرد.

کد خبر 329576

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha