همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به نظر می‌رسد دشمن قصد برداشتن تحریم‌ها را ندارد و قطره‌چکانی آن را انجام می‌دهد.

محمد علی جعفری سردار

به گزارش فارس، سرلشکر محمدعلی جعفری در یادواره شهید املاکی در مسجد جامع این شهرستان با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به‌ ویژه شهدای گیلان اظهار کرد: به روح بلند امام (ره) شهدا درود می‌فرستیم.

وی با اشاره به حماسه آفرینی‌های رزمندگان گیلانی در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: رزمندگان گیلانی در کنار دیگر رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به جنگ علیه صدام و دژخیمان بعثی پرداختند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، لشکر 16 قدس گیلان را دارای نیروهای با ایمان بالا دانست و گفت: این امر موجب موفقیت در بخش‌های مختلف شده و شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند.

وی با بیان اینکه امروز همه چیزمان مدیون شهدا و حماسه بزرگ دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: خون شهدا برای اسلام و انقلاب اسلامی امنیت به همراه داشت.

جعفری متذکر شد: با وجود این همه دشمنی‌ها، امروز کشور ما از امنیت لازم برخوردار بوده و همه اینها را از شهدا دارد.

وی جنگ هشت ساله دشمن علیه ایران را برای ایجاد ناامنی در کشور و جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی عنوان نمود و خاطرنشان کرد: دستاوردهای بزرگی از ایام دفاع مقدس داریم که هنوز از آنها استفاده می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: امروز ایران اسلامی در بین کشورهای ناامن منطقه یک جزیره باثبات بوده و مرزهای کشور از امنیت بالایی برخوردار هستند.

جعفری، ویژگی دیگر لشکر قدس گیلان را اخلاص و نیروهای آن عنوان کرد و ادامه داد: امروز این ویژگی‌ها به چشم می‌خورد.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای بزرگی داشت، توضیح داد: خون پاک شهدا دستاورد امنیت برای کشور ما داشت و امروز کمتر کشوری از آن برخوردار است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امنیت را یک ضرورت خواند و عنوان کرد: امنیت ضرورت اجتناب‌ناپذیر برای جوامعی بوده که می‌خواهند پیشرفت داشته باشند.

جعفری با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ناامنی در کشور بودند، تأکید کرد: جنگ علیه ایران را آغاز کردند تا نگذارند انقلاب اسلامی روی پای خود بایستد و اهدافش را دنبال کند.

  • ایران جزیره‌ای باثبات در بین دریای ناامن منطقه

وی، دستاوردهای دفاع مقدس را بسیار زیاد عنوان و تبیین کرد: هنوز از این دستاوردها استفاده می‌کنیم و امروز ایران اسلامی جزیره باثباتی در بین دریای ناامن منطقه است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: امروز شاهد ناامنی در کشورهای منطقه هستیم اما این ناامنی‌‌ها وقتی به مرزهای کشور ما می‌رسد خاموش می‌شود.

جعفری، اقتدار و عظمت ایران اسلامی را دستاورد دیگر دفاع مقدس خواند و بیان کرد: قدرت دفاعی، موشکی و مردمی اقتدار بی‌نظیری را برای ایران اسلامی در دنیا رقم زده است.

وی، صدور انقلاب اسلامی را دستاورد دیگر خون شهدا عنوان کرد، افزود: طبق فرموده امام (ره) در دوران جنگ، انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کردیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی را حاصل صدور انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: خون شهدا نهال جهاد، ایستادگی و مقاومت را آبیاری کرد.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه دشمنان اقرار دارند که نتیجه هر توطئه علیه ایران اسلامی به خود آنها برمی‌گردد، توضیح داد: این عنایت الهی و امداد غیبی است که در ابعاد مختلف امنیتی از آن برخورداریم.

  • دشمن با برجام نیز قصد برداشتن تحریم‌ها را ندارد

وی با تصریح بر اینکه دشمن با برجام تحریم‌ها را برنداشته است، یادآور شد: به نظر می‌رسد دشمن قصد برداشتن تحریم‌ها را ندارد و قطره‌چکانی آن را انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با سرعت قابل توجهی راه امام (ره) را می‌پیمایند، گفت: امروز انقلاب اسلامی که از نعمت ولایت فقیه برخوردار است، در دنیا جایگاه خاصی دارد.

جعفری اضافه کرد: نباید در پیمودن راه انقلاب اسلامی تردید کنیم، حکومت اسلامی مبتنی بر قرآن و سیره شیعه هستیم.

وی با تصریح بر اینکه انقلاب اسلامی در بُعد داخلی موانعی دارد، متذکر شد: مخالفت‌هایی مانع از پیشرفت و شتاب است.

فرمانده سپاه پاسداران، انقلاب اسلامی را دارای دو بُعد داخلی و خارجی عنوان کرد و متذکر شد: در بُعد خارجی انقلاب اسلامی به خوبی پیش می‌رود، چراکه استکبارستیزی توسط مقام معظم رهبری و مردم در حال انجام است.

جعفری با اشاره به اینکه اثرات انقلاب اسلامی حتی کشورهای اسلامی را در برگرفته است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به معنای حرکت تدریجی به طرف پیاده شدن ارزش‌ها بوده و بالاترین هدف انقلاب، عدالت اجتماعی است.

  • عدالت اجتماعی با نظام سرمایه‌داری محقق نمی‌شود

وی، مبارزه با نظام‌ سلطه و سرمایه‌داری را در حال انجام عنوان و تصریح کرد: راه نجات کشور در اسلامی شدن تمام بخش‌های کشور است و عدالت اجتماعی امروز با نظام سرمایه‌داری محقق نمی‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتقای معنوی، مادی و رفاه جامعه را هدف والای انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: برخی با شعارهای فریبنده می‌خواهند مردم را فریب دهند.

جعفری تصریح کرد: انقلاب اسلامی باید در بخش‌های اقتصادی و فرهنگی با الگوگیری از راه شهدا موفق شود.

وی، انقلاب اسلامی را نقشه راه زندگی و حیات طیبه خواند و خاطرنشان کرد: به کسانی که دنبال مخالفت هستند باید هشدار داد و بصیرت مردم باید اثر خود را بگذارد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با بیان اینکه راهی به جز پیمودن اسلام که مسیر خوشبختی و سعادت در جامعه است وجود ندارد، متذکر شد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند تا نابودی آنها و استقرار کامل حکومت اسلامی، این مسیر ادامه دارد.

کد خبر 328912

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha