همشهری آنلاین: پیکر سه تن از نیروهای انتظامی که در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان کازرون از توابع فارس به شهادت رسیدند روز یکشنبه دراین شهرستان تشییع شد.

شهدا

به گزارش ایرنا پیکرهای مطهر شهید سروان سلمان کایدی، سرگرد پاسدار یوسف فرهادی و سروان روح الله عباسی از چهار راه مخابرات تا میدان شهدای کازرون بر دستان مردم شهید پرور این شهرستان تشییع شد.

پیکر پاک شهید سلمان کایدی برای خاکسپاری به زادگاهش روستای عبدویی در بخش کوهمره نودان کازرون انتقال یافت و پیکر شهیدان سرگرد پاسدار یوسف فرهادی و سروان روح الله عباسی برای خاکسپاری در گلزار شهدای زادگاهشان نور آباد ممسنی و آب پخشان ممسنی به این شهرستان منتقل شد.

پس از آیین تشییع، فرمانده انتظامی فارس به اتفاق معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری این استان و مسئولان شهرستان کازرون، از سروان کرامت میرفردی که در دوازدهم فرودرین ماه جاری در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر مجروح شده بود در بیمارستان کازرون عیادت کردند.

عصر دوازدهم فرووردین ماه 95، ماموران نیروی انتظامی شهرستان کازرون در قالب عملیاتی برای دستگیری یکی از قاچاقچیان با سابقه اقدام کردند و در این عملیات سرگرد پاسدار یوسف فرهادی، سروان روح الله عباسی و سروان سلمان کایدی به شهادت رسیدند و سروان کرامت میرفردی به شدت مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.

به گفته حجت الاسلام عبدالحسین لطفی دادستان شهرستان کازرون، قاچاقچی عامل به شهادت رسیدن ماموران نیروی انتظامی این شهرستان دستگیر شده و هم اینک در بازداشت بسر می برد.

شهرستان کازرون در فاصله 120کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.

کد خبر 329321

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha