مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳
۰ نفر

ساعات مراجعه به برخی از مراکز معاینه فنی به‌دلیل افزایش مراجعه به مراکز معاینه فنی در‌ماه پایانی سال افزایش یافت.

به‌گفته سيدنواب حسيني منش مديرعامل ستاد مركزي معاينه فني خودروهاي تهران، هر ساله در‌ماه پاياني سال تعداد مراجعه‌كنندگان به مراكز معاينه فني افزايش پيدا مي‌كند به همين دليل برخي از مراكز معاينه فني تا ساعات ۶بعدازظهر، برخي از مراكز نيز در روزهاي پنجشنبه و جمعه به شهروندان خدمات رساني مي‌كنند. همچنين ۴ مركز در ايام تعطيلات نوروزي باز هستند. وي ادامه داد: در فصل زمستان و پس از آلودگي‌هاي هوا به‌دليل برخورد پليس با خودروهاي فاقد برگه معاينه، تعداد مراجعه‌كنندگان به مراكز معاينه فني افزايش پيدا كرد.

به گفته حسيني منش در اين مدت تعداد مراجعه‌كننده ۲ تا۳ برابر شد اما افزايش تعداد مراجعه‌كنندگان در اسفند‌ماه براساس رسم هر ساله بوده و تعداد مراجعه‌كنندگان نسبت به اسفند سال گذشته افزايش پيدا نكرده است. وي به مسافران نوروزي توصيه كرد پيش از سفر، به مراكز معاينه فني مراجعه كنند تا سفر ايمني داشته باشند و معاينه خودروهاي خود را به ايام پاياني سال موكول نكنند.

مديرعامل ‌ستاد مركزي معاينه فني خودروهاي تهران همچنين از فعاليت 4مركز معاينه فني شهر تهران در ايام تعطيلات نوروز خبر داد و گفت: با توجه به افزايش تقاضاي سفر در اين ايام و اهميت انجام كنترل ايمني خودروها قبل از سفر؛ در ايام تعطيلات نوروز از دوم تا ششم فروردين‌ماه مراكز آبشناسان، الغدير، خاوران و امام‌رضا(ع) با ظرفيت كامل از ساعت ۸ تا ۱۴ آماده پذيرش خودروهاي مراجعه‌كننده خواهند بود و از هفتم فروردين تا پايان يازدهم تمامي‌ مراكز به استثناي مراكز آبشناسان و الغدير به شهروندان ارائه خدمات خواهند كرد. همچنين درآخرين روز سال ۲۹ اسفند‌ماه همچون روزهاي عادي تمامي مراكز فعال هستند.

کد خبر 328276

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha