همشهری آنلاین: برگزیدگان بخش‌های هفت‌گانه دهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش روز جمعه در آیین پایانی این مسابقه معرفی شدند.

مسابقات قرآن

به گزارش فارس، آیین اختتامیه دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عنوان جامعه کار و تلاش با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين سيد محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و علي ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار و در آن برگزیدگان این رقابت‌ها معرفی و تجلیل شدند.

اسامی برگزیدگان به اين شرح است؛

رتبه اول تا سوم بخش تفسیر قرآن کریم به ترتیب به صبا صادقی از کرمانشاه، نجمه کریمیان از اصفهان، بتول حیدری از یزد و رتبه‌های اول تا سوم این بخش در قسمت برادران به ترتیب به سیدصادق موسوی از خوزستان، عارف پیشه‌ور از خراسان جنوبی، محسن خلج از قم اختصاص یافت.

در بخش مفاهیم نهج‌البلاغه خواهران سوسن عبداللهی از ایلام، مریم کریمی‌نژاد از کرمان و کلثوم رضوانی از خراسان جنوبی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین برادران محسن اکبری فیض آبادی از اصفهان، جواد خلج از قم، موسی حسنی از خراسان جنوبی در این بخش رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش تلاوت ترتیل خواهران پرنیان عصابخش از تهران، مرضیه فیروززاده از فارس، فاطمه خیراندیش از مازندران رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند. همچنین برادران حسین یزدان‌پناه از قم، علی نیکی از کرمانشاه، بهنام رحمانی از اردبیل نیز حائز رتبه‌های اول تا سوم در این بخش شدند.

در بخش حفظ 10 جزء قرآن کریم خواهران فاطمه قرائی از قم، گل جهان زارعی از قزوین و ایمان عبدسعیدی از خوزستان به رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند. در بخش حفظ 10 جزء قرآن کریم، برادران محمد حیدری منفرد از گلستان، مرتضی سعیدی از استان مرکزی، مهدی صفرزاده از آذربایجان شرقی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش دیگر با عنوان حفظ 20 جزء قرآن کریم خواهران، نفرات اول تا سوم به ترتیب به زهرا محبی از اصفهان، فاطمه نظری از مازندران، مهدیه شمس از یزد اختصاص یافت. در بخش برادران نیز محمدرضا احمدی از قم، مجتبی محسنی از مازندران، علی قرائی خضری از کرمان رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین در ادامه مسابقات قرآن کریم در بخش حفظ کل، خواهران حکیمه نصیری از مازندران، ربابه تونه‌ئی از اصفهان، سکینه صفری از قزوین رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در بخش برادران نیز رتبه‌های اول تا سوم به موسی معتمدی از اصفهان، احمد معتمدی از قم، علیرضا سیفی از البرز تعلق گرفت.

در بخش قرائت قرآن کریم، خواهران غزاله سهیلی‌زاده از البرز، فاطمه رحیمی فرد از مازندران، زهرا سهرابی از کرمانشاه رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند. برادران سیدامیر امامی از البرز، معین رنجبر از کرمانشاه و کیوان حسینی از کرمانشاه نیز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم این بخش را به دست آوردند.

کد خبر 327906

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha