همشهری آنلاین: برگزیدگان رشته‌های ترتیل و حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء قرآن کریم برادران در سی‌وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم طی مراسمی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، اسامی برگزیدگان رشته‌های ترتیل و حفظ 10 و 20 جزء قرآن اعلام شد.

  • نفرات برتر حفظ 10 جزء برادران

محمد شریفی از مرکزی، روح‌الله ناظمی از اصفهان، مسعود صیاف‌زاده از تهران به عنوان ممتاز و شهاب‌الدین خوجملی از گلستان و میثم یوسفی از قم به عنوان حافظ شایسته تقدیر معرفی شدند.

هیأت داوران هیچ یک از شرکت‌کنندگان را به عنوان حافظ عالی در رشته حفظ 10 جزء انتخاب نکردند.

  • نفرات برتر رشته حفظ 10 جزء خواهران

آرزو اسلامی از تهران به عنوان ممتاز، زینب رجب نژاد از قم، منیره حسن‌زاده از خراسان رضوی و سمیه شوشتری از مازندران به عنوان عالی و همچنین فرزانه خیام نکویی از اصفهان شایسته تقدیر شناخته شدند.

  • نفرات برتر رشته حفظ 20 جزء برادران

عباس چنینی از اصفهان، محمد باباخان از تهران، محمد‌رضا رضایی از گلستان، محمد انگشتبه از بوشهر به عنوان حافظ ممتاز و علی شیخ جامی از خراسان رضوی به عنوان حافظ عالی در رشته 20 جزء معرفی شدند.

  • نفرات برتر رشته حفظ 20 جزء خواهران

راضیه رحیمی از اصفهان، سعیده احمدی از قم، فرزانه صادقی از گیلان و سکینه سفری از قزوین به عنوان حافظ ممتاز، مریم جاسمی از خوزستان، فاطمه زرین از آذربایجان غربی، فاطمه خالقی از خراسان رضوی، فائزه قضاوی از اصفهان و حمیده حسینی از فارس به عنوان نفرات سطح عالی این دوره از مسابقات معرفی شدند.

  • نفرات برتر رشته ترتیل

سیدرضا حسینی از زنجان حائز رتبه ممتاز و محمدجواد جاوری از تهران و عبدالامام حمادی از خوزستان موفق به کسب رتبه عالی شدند و جواد رشیدتولایی از خراسان رضوی و محمدحسن حسن‌زاده از یزد به عنوان قاری شایسته تقدیر در رشته ترتیل معرفی شدند.

کد خبر 319036

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha