روزانه بیش از ۲هزار تن میوه در میادین میوه و تره بار در تهران توزیع می‌شود که همزمان با فرارسیدن روزهای پایانی سال، این میوه‌ها با تخفیف ۱۰تا ۲۵درصدی به شهروندان عرضه خواهد شد.

 همچنين قرار است تا پايان سال 13بازار جديد در شهر تهران به بهره‌برداري برسد. 7ميدان نيز در ابتداي سال آينده در شهر تهران داير خواهد شد. در كنار تمامي اين اقدامات، قرار است امسال براي نخستين‌بار در ميادين ميوه‌و‌تره‌بار تهران، غرفه‌هايي به‌منظور ارائه ميوه‌هاي دستچين راه‌اندازي شود.

مديرعامل سازمان ميادين ميوه‌و‌تره‌بار شهر تهران ضمن اعلام اينكه امسال بابت كميت ميوه در شهر تهران نگراني خاصي وجود ندارد، گفت: 200بازار و ميدان براي ارائه خدمات در تهران فعال هستند و در اين ميادين محصولات قاچاق خارجي عرضه نمي‌شود. عبدالحسين رحيمي گفت: نزديك به 200غرفه دستچين در ميادين و بازارها وجود دارد اما اين غرف در بازارهاي محله‌اي وجود ندارند. وقتي محصولات دستچين را عرضه مي‌كنيم انتخاب با مشتري است. اين در حالي است كه 10تا 12درصد اختلاف قيمت وجود دارد. رحيمي با اشاره به تخفيفات به مناسبت عيد نوروز اظهاركرد: تخفيفات از 10تا 25درصد در گروه‌هاي مختلف و كالاها اعمال شده است.

رحيمي با بيان اينكه قيمت محصولات در ميادين و بازارها حداقل 40درصد از قيمت‌هاي شهر پايين‌تر است، يادآورشد: امسال براي دسترسي مردم به كالاها 40جايگاه را به‌صورت رايگان در اختيار ستاد تنظيم بازار شهر تهران كه زيرنظر وزارت جهادكشاورزي است، قرار داده‌ايم. همچنين20جايگاه براي عرضه تك‌محصولي براي توليد‌كنندگان استان‌ها ايجاد كرده‌ايم. رحيمي تصريح كرد: 13بازار تا پايان امسال افتتاح مي‌شود و 7بازار ديگر در سال آينده به بهره‌برداري خواهد رسيد. همچنين توسعه چرخ دستي‌ در بازارهاي ميادين و بازارهاي فروشگاهي جديد از ديگر اقدامات ماست. وي درخصوص وجود محصول كشاورزي قاچاق در بازارهاي ميادين گفت: به‌طور قطع بهره‌بردار و رئيس ميدان اخراج خواهند شد و اين افراد در ليست سياه قرار مي‌گيرند. وي درخصوص اينكه در بازارهاي ما به‌جز نارگيل، آناناس، موز و انبه ميوه خارجي ديگري نيست، ادامه داد: اين ميوه‌ها با مجوز رسمي وارد مي‌شوند كه جزو قوانين جمهوري اسلامي ايران است و بر اين موضوع نظارت داريم.روز طبيعت با 22جايگاه موقت

مديرعامل سازمان ميادين ‌ميوه‌وتره‌بار شهرداري تهران ‌ از ايجاد 22جايگاه موقت در 22بوستان اصلي شهر تهران در روز طبيعت خبر داد. به گفته عبدالحسين رحيمي از 22اسفند تمامي ميادين و بازارها از ساعت 7:30صبح تا 21شب به‌صورت يكسره باز هستند به استثناي روز يكشنبه 23اسفند‌ماه‌ مصادف با شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) كه تمام بازارها تعطيل خواهد بود.

کد خبر 327399

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha