همشهری آنلاین: پیمان خازنی نوازنده تار و آهنگساز با همکاری گروه "باشا "به دعوت سازمان یونسکو در هند به روی صحنه می‌رود.

خازنی در گفت وگویی با همشهری‌آنلاین ضمن اعلام اين خبر، افزود: ازسوي سفارت هند در تهران اين دعوت به بنده ابلاغ شد تا به عنوان يك موسيقيدان ايراني در جشن نوروز اجرايي داشته باشم كه امسال سازمان يونسكو آن را با همكاري دولت هند ترتيب داده است. 

وي در ادامه گفت: هم اكنون در تهيه و تدارك گروهي متشكل از سازهاي ايراني هستم و همچنين انتخاب و چيدمان اشعاري را در دست دارم كه در رابطه با نوروز و  فرهنگ ايران است..

وی که هم اکنون در حال مراحل پایانی میکس و مستر آلبوم همهمه‌ کاشی‌هاست، خاطرنشان کرد:فرهنگ ما یکی از غنی‌ترین فرهنگ‌های دنیاست و موسیقی ما تحت تاثیر همین فرهنگ از جنبه‌های هنری و عاطفی بالایی برخوردار است. طبیعی است که در چنین شرایطی آن‌ها ناگزیر به استفاده از موسیقی ما هستند و من امیدوارم با یک اجرای دقیق و قوی بتوانیم نماینده شایسته‌ای از فرهنگ اصیل ایرانی باشیم.

پیمان خازنی نوازنده  تار و آهنگساز تا کنون آثاری مانند پریچهره با صدای سینا سرلک،شوخی تکنوازی تار، به یاد من باش با صدای سالار عقیلی کجاست خانه باد با روایت الهام پاوه نژاد بر روی اشعار فروغ فرخزاد و ساخت موسیقی برای چند تئاتر را تجربه کرده است.

کد خبر 327395

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha