همشهری آنلاین: سومین دوره رقابت‌های فوتسال جام وحدت روابط‌عمومی همزمان با چهارمین هفته روابط‌عمومی، سال آینده برگزار می‌شود.

فوتسال

علی شوقی بنام، دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی با بیان این مطلب، افزود: پس از برگزاری موفق دو دوره مسابقات فوتسال جام وحدت روابط‌عمومی‌ها یادواره مرحوم پروفسور کاظم معتمدنژاد، سومین دوره این رقابت‌ها به منظور ایجاد شور و نشاط و افزایش بازدهی در بین کارکنان نهاد روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره مرحوم پروفسور کاظم معتمدنژاد، به میزبانی شهرداری منطقه چهار شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته، این رقابت‌ها که با همکاری مشترک ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی و سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار می‌شود، از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال آینده آغاز و همزمان با یکی از روزهای هفته روابط‌عمومی به پایان خواهد رسید.

دبیر ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی ضمن دعوت از تیم‌های علاقه‌مند جهت حضور در این رقابت‌ها از آنها خواست تا جهت کسب اطلاعات از نحوه ثبت و همچنین شرایط و ضوابط تعیین شده، با شماره تلفن 88807453 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر در طول دو دوره گذشته این رقابت‌ها، به ترتیب تیم‌های روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و روابط‌عمومی بانک شهر به مقام‌ قهرمانی رسیدند.

چهارمین هفته روابط‌عمومی از تاریخ 27 اردیبهشت لغایت 2 خرداد ماه سال 1395 برگزار خواهد شد.

کد خبر 327392

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha