یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: کمدین محبوب آمریکایی‌ها از رای‌دهندگان این کشور خواست دست از حمایت از دونالد ترامپ بردارند و او را یک «متعصب روانی» خواند و با آدولف هیتلر مقایسه کرد.

سینما

به گزارش مهر به نقل از د رپ، لویی سی.کی. در ایمیلی نوشت: «هیتلر هم فقط آدمی بامزه و نیروبخش بود که موهایش را عجیب شانه می‌کرد و هر چیزی می‌گفت.»

در ایمیلی که روز شنبه منتشر شد و به جزییات ششمین اپیزود از سریال آنلاین او یعنی «هوراس و پیت» می‌پرداخت، این کمدین یادداشتی طولانی و سوزان نوشت و از خوانندگان آن خواست تا دست از رای دادن به دونالد ترامپ بکشند.

سی.‌کی. همچنین از طرفداران جمهوری‌خواهش خواست تا به هر کاندیدای دیگر این حزب به غیر از ترامپ رای بدهند. او نوشت: ما باید بر پایه این انتخاب کنیم که کشور باید به کدام سمت حرکت کند. اگر یک محافظه‌کار حقیقی هستید به ترامپ رای ندهید. او یکی از شما نیست.»

و اگر مقایسه کردن ترامپ با هیتلر به اندازه کافی تاثیر نداشت، سی.‌کی. در ادامه این غول صنعت املاک و ستاره تلویزیونی را به سرطان تشبیه کرد و گفت: ترامپ بهترین شما نیست. او بدترین تمام ماست. او علایم مشکلی را نشان می‌دهد که بسیار حقیقی است. اما به سرطان خود رای ندهید. شما بهتر از این هستید.

این انتقاد ایمیلی با فاصله کمی بعد از این از راه رسید که بیل مایر در برنامه «زمان واقعی» شبکه اچ‌بی‌او ترامپ را با هیتلر مقایسه کرد و با پخش یکی از سخنرانی‌های این دیکتاتور فقید آلمانی، زیرنویس سخنرانی‌های ترامپ را رویشان گذاشت.

لویی سی.‌کی. در پایان ایمیل خود نوشت: نمی‌خواهم به کسی توهین کنم. به غیر از ترامپ. اتفاقا خیلی می‌خواهم به او توهین کنم و حرفم این نیست که او شیطان و هیولاست. در حقیقت فکر نمی‌کنم هیتلر هم هیولا بود. همه انسان هستند. ترامپ یک آدم مشکل‌دار با خلایی در قلبش است که می‌خواهد آن را با پول و توجه پر کند. او هرگز نمی‌تواند به اندازه کافی از هر یک از این‌ها داشته باشد و هرگز دست از تلاش کردن برنخواهد داشت. او مریض است که باعث می‌شود خیلی جالب باشد و شما را طرف خودش می‌کشد؛ در عین حال احساس خیلی خوب و افتضاحی دارد. او یک هیولا نیست. او مردی غمگین است. تمام این‌ها باعث می‌شود که اگر او رییس‌جمهور باشد خیلی خطرناک شود. یک سریال تلویزیونی دیگر به او بدهید. بگذارید پول بدهد تا اسمش را روی ساختمان‌ها بنویسند. اما لطفا دست از رای دادن به او بکشید.

کد خبر 327383

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha