یکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: حجت‌الله ایوبی اظهار امیدواری کرد: سال آینده، سال بهتری برای سینمای ایران باشد و دلیلی ندارد بهتر نباشد. روابط ما با دنیا بهتر شده و افزایش خوبی در بخش بودجه داشتیم و امیدواریم از ماه رمضان سینما خارج شویم.

ایوبی

به گزارش ایسنا، حجت‌الله ايوبي که در مراسم تودیع و معارفه‌ی مدیران سینمایی سخن می‌گفت، مطرح کرد:فضای عمومی کشور نشان می‌دهد پروژه سینمای ایران در حال پیشرفت است و به همه دست اندرکاران دست مریزاد می‌گویم.

وی ادامه داد: رضایت نسبی از سینما را امروز در مردم می‌توان دید و اهالی سینما نیز نارضایتی خود را بسیار زود اعلام می‌کنند و اینکه اعتراضی نیست، نشان از رضایت سینماگران از وضعیت کنونی دارد.

رییس سازمان سینمایی تاکید کرد: روزهای اول موج تفاهم‌نامه‌ها شکل گرفت اما در اجرا که رفتیم، دیدیم که خودمان هستیم و بودجه‌ای اندک. خدارا شاکریم که همه چیز خوب پیش می‌رود و جشنواره فیلم فجر نیز به خوبی برگزار شد.

ایوبی افزود: امیدوارم سال آینده سال بهتری برای سینمای ایران باشد و دلیلی ندارد بهتر نباشد. روابط ما با دنیا بهتر شده و افزایش خوبی در بخش بودجه داشتیم و امیدواریم از ماه رمضان سینما خارج شویم.

وی تصریح کرد: مجموعه تغییر و تحولات خیلی تغییر نیست بلکه یک جابجایی است. بخش روابط عمومی کار پر استرسی بود و در جایی نگران سلامتی ایشان شدم و رسول صادقی برای ما زحمات بسیاری کشید.

رییس سازمان سینمایی گفت: خوشحالیم که جلیل اکبری صحت که از ابتدا همراه کاروان امید بودند با ما همراه شدند و از علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی برای موافقت برای حضور آقای صحت در سازمان سینمایی تقدیر می‌کنم.

وی یادآور شد: رمضانعلی حیدری خلیلی چهره شناخته شده‌ای هستند و بسیاری از امور راهبردی و مسائل مالیاتی و امور سینمایی از طریق این مدیر سینمایی به سرانجام رسید.

ایوبی در ادامه عنوان کرد: در معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی نیروهای خوش فکری هستند و بسیاری امور از جمله مخاطب شناسی سینما در این معاونت قابل پیگیری است.

وی ادامه داد: سابقه آقای صباغ این امیدواری را ایجاد می‌کند که در جایگاه جدید موفق باشد و وی مدیری خوش فکر و علاقه مند است.

رییس سازمان سینمایی یادآور شد: آقای جعفری در این دو سال تلاش‌های بسیاری کرد و برای سازمان سینمایی جنگید و تلاش این مدیر برای سازمان سینمایی قابل تقدیر است. پیش از حضور این مدیر چیزی بنام طرح و برنامه احساس نمی‌شد و آقای صباغ مجموعه‌ای خوب را تحویل می‌گیرند.

مراسم تودیع و معارفه مدیران سازمان سینمایی صبح یکشنبه 16 اسفند در سالن کوچک سازمان سینمایی با حضور "حجت الله ایوبی" رییس سازمان سینمایی، "حبیب ایل بیگی" معاون ارزشیابی و نظارت سازمان، "علیرضا تابش" مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، "مجید مسچی" مدیرعامل موسسه سینماشهر، "سید مهدی طباطبایی نژاد" مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، "فرید فرخنده کیش" مدیرعامل انجمن سینمای جوان، "علیرضا رضاداد" مشاور ارشد رییس سازمان، سید صادق موسوی مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی، بهمن حبشی مدیر کل دفتر مجامع و تشکل های سینمایی ، رمضانعلی حیدری خلیلی ، جلیل اکبری صحت ، محمد رسول صادقی، جواد صباغ، در سالن کوچک سازمان سینمایی برگزار شد.

رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی با تقدیر از زحمات دکتر ابطحی و حسینی اظهار کرد: در این عرصه به همفکری همه مدیران نیازمندیم و رابطه تعاملی موثر با مدرسه ملی سینما و انجمن سینمای جوان و موسسه سینما شهر و بنیاد سینمایی فارابی در زمینه آموزش و فناوری‌های سینمایی هستیم و با هم‌افزایی صحیح می‌توانیم رسالت خود را به نحو احسن به سرانجام برسانیم.

وی سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت و فناوری‌های سینمایی و حضور فعالان اقتصادی در این زمینه را از برنامه‌های پیش رو دانست و تاکید کرد: از ظرفیت‌های استانی برای ماموریت‌های سازمانی استفاده خواهیم کرد و امیدواریم تعامل مورد نظر با استان‌ها شکل گیرد.

محمد رسول صادقی با تقدیر از مدیران و همکاران ستادی در این مراسم اظهار کرد: امیدوارم آینده برای همه روشن باشد. قدردان صبر و انتخاب آقای ایوبی هستم و متاسفم که به دلیل امکانات محدود و فرصت اندک همه ایده‌ها به اجرا درنیامد.

جلیل اکبری صحت نیز در این مراسم اظهار کرد: مرا قیصر امین پور وارد مطبوعات کرد و سیف الله داد مرا به عرصه روابط عمومی آورد. از توجه و اعتماد دکتر ایوبی تقدیر می‌کنم.

وی افزود: سینمای ایران متعلق به امروز و فردا است و وظیفه ما مردم داری و با مردم بودن است و افتخار من خدمت است.

جواد صباغ مدیر کل جدید دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری نیز در این مراسم اظهار کرد: در بخش دفتر توسعه فناوری، سینمایی و سمعی و بصری که پیشتر مدیریت آن را برعهده داشتم آیین‌ها در این بخش اصلاح و شورای آموزش و فنی به منظور بررسی آموزشگاه‌های سینمایی با حضور اهالی سینما تشکیل شد.

وی افزود: اکثریت بزرگان سینما درخواست آموزشگاه‌های سینمایی دارند و امیدوارم دوستان طبق روال این درخواست‌ها را بررسی کنند.

صباغ عنوان کرد: هر توفیقی بود با همراهی همه دوستان حاصل شد و از حسن نظر رییس سازمان سینمایی در واسپاری وظیفه بخش برنامه و بودجه تشکر می‌کنم.

علی جعفری مدیر سابق برنامه و بودجه نیز اظهار کرد: دو سال پر تلاطم را داشتیم و موانعی برای برخی مباحث بودجه‌ای همچنان وجود دارد. تلاش کردیم از منافع سازمان دفاع کنیم و کارهای بزرگی در این دو سال انجام گرفت. امروز شاهد سه ردیف بودجه هستیم و پیش‌تر یک ردیف بودجه داشتیم.

در ادامه این مراسم احکام مدیران جدید سازمان سینمایی از سوی رییس سازمان سینمایی اعطاء شد.

کد خبر 327373

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha