همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی درباره مخلان نظم وامنیت عمومی درچهارشنبه آخر سال گفت: نیروی انتظامی به شدت با برهم زنندگان نظم وامنیت عمومی برخورد می‌کند ومتخلفان تا پایان تعطیلات بازداشت می مانند.

به گزارش مهر، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه یازدهمین همایش سراسری روسای پلیس راهور سراسر کشور در جمع خبرنگاران گفت: قرارگاه نوروزی امام علی (ع) نیروی انتظامی برای تعطیلات نوروز و بعد از تعطیلات راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های نوروزی پلیس در آستانه نوروز ۹۵ گفت: در چند روز باقی‌مانده تا آغاز سال جدید و در طول تعطیلات به همت همکارانم و با همکاری مردم امیدواریم روزهای خوبی را رقم بزنیم.

وی با توصیه به خانواده‌ها در مورد چهارشنبه سوری و جشن‌های چهارشنبه آخر سال نیز گفت: به خانواده‌ها توصیه می‌کنم که فرزندان خود را کنترل کنند، همچنین به افرادی که مواد محترقه آسیب‌زا تولید می‌کنند نیز هشدار می‌دهم مراعات حال خانواده‌ها و سلامت مصرف‌کنندگان کالاها را بکنند. حتما ماموران طبق نظر قضایی با متخرفان برخورد خواهند کرد.

سردار اشتری گفت: اجرای برنامه‌های چهارشنبه آخر سال باید طبق قانون باشد. هر برنامه‌ای که منجر به سلب آسایش و آرامش مردم شود پلیس قطعا با آن برخورد خواهد کرد. همچنین خودروهایی که باعث ایجاد مزاحمت در اتوبان‌ها می‌شوند نیز پس از توقیف، تا پایان تعطیلات در پارکینگ باقی می‌مانند.

وی خطاب به متخلفان چهارشنبه آخر سال نیز گفت: کسانی که تخلفی انجام دهند، طبق قانون عملشان جرم تشخیص داده می‌شود و همچون سنوات گذشته متخلفان تا پایان تعطیلات طبق هماهنگی‌های قضایی در بازداشت به سر می‌برند.

فرمانده ناجا با هشدار به خودروهایی که در اتوبان‌ها حرکات نمایشی انجام می‌دهند نیز افزود: همکاران من با این رانندگان نیز برخورد می‌کنند و خودروهای متخلف به پارکینگ هدایت خواهند شد.

سردار اشتری با اشاره به برگزاری همایش سراسری پلیس راهور نیز گفت: این همایش در واقع مرور برنامه‌ها و طرح‌هایی است که پلیس همزمان با ایام نوروز در دست اجرا دارد و نشان می‌دهد همکاران من با آمادگی کامل خدمتگزار مردم بوده و به مردم نیز توصیه می‌کنم برای بهره‌مندی از فعالیت‌های پلیس، با نیروهای پلیس به ویژه پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

وی درباره تامین امنیت در شهرها نیز افزود: ما دو نوع شهر داریم یکی شهرهای مسافرپذیر و دیگری شهرهای مسافرفرست که در هر دو گونه شهر همکاران من با آمادگی کامل با جرایم احتمالی برخورد پیشگیرانه دارند. در تمام محله‌ها ماموران پلیس حضور داشته و شاهد افزایش گشت‌های موتوری و ماشینی هستیم. شهروندان نیز اگر شاهد تحرک مشکوکی بودند، لازم است مراتب را با سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) با هدف خدمت‌رسانی بیشتر به مردم آغاز به کار کرده است، افزود: این قرارگاه دارای چندین قرارگاه فرعی همچون قرارگاه مبارزه با سرقت، قرارگاه امنیت و قرارگاه راهنمایی و رانندگی است که در طول ایام نوروز فعالیت ۲۴ ساعته دارند.

کد خبر 327342

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha