شهردار و رئیس شورای شهر تهران از معصومه آباد، رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر که این روزها به‌دلیل تشدید بیماری ریوی ناشی از دوران اسارت در بیمارستان بستری است، عیادت کردند.

عیادت

محمدباقر قاليباف پس از عيادت از اين عضو شوراي شهر تهران در پيامي اينطور نوشت: زنان، نقش بي‌بديلي در انقلاب داشتند. از تربيت جواناني كه اين انقلاب را آفريدند تا جايي كه خودشان وسط ميدان رشادت كردند. در بخش ديگري از پيام شهردار تهران آمده است: يكي از اين زنان آزاده كه از ابتداي انقلاب جهاد كرد و امروز هم ما را در شوراي‌شهر ياري مي‌كند سركار خانم آباد است. محمدباقر قاليباف در انتهاي پيام خود نيز براي اين آزاده دوران جنگ تحميلي آرزوي سلامت كرده است.

مهدي چمران، رئيس شوراي شهر تهران نيز در ملاقات معصومه آباد با آرزوي سلامت براي وي اظهار داشت: منتظر بازگشت شان به صحن شورا هستيم. رئيس شوراي اسلامي شهر تهران كه از نزديك در جريان تشديد بيماري ريوي همكارش قرار گرفته يادآور شد: زمان ملاقات ما از ايشان نيم ساعت قبل از عمل جراحي ريه اين بانوي آزاده و ايثارگر بود. وي افزود: بيماري دكتر آباد ناشي از عوارض بر جاي مانده از اسارت است كه با از خودگذشتگي و طي اين دوران فصلي پرافتخار را براي ملت ايران و بانوان ايران اسلامي رقم زد.

کد خبر 327022

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha