همشهری آنلاین: در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مردان ایران، دو تیم پیکان تهران و بانک سرمایه به ترتیب بر شهرداری ارومیه و ثامن خراسان پیروز شدند.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور رفت مرحله نیمه نهایی بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، یادواره 200 شهید والیبالیست روز چهارشنبه (5 اسفند) با دو دیدار در خانه والیبال تهران پیگیری شد.

در نخستین مسابقه و از ساعت 15 و 30 تیم پیکان تهران میزبان شهرداری ارومیه بود و سه بر یک به پیروزی رسید.

تیم پیکان تهران در ست نخست این مسابقه 25 بر 17 مغلوب میهمان خود، شهرداری ارومیه شد، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 22 به پیروزی رسید تا در نخستین گام مرحله نیمه نهایی تیم فاتح میدان باشد.

والری ورمیلیو، کاپیتان و پاسور پیکان و سعید معروف کاپیتان و پاسور شهرداری ارومیه در این دیدار به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد دریافت کردند.

همچنين تیم‌های بانک سرمایه و ثامن‌الحجج خراسان در دومین مسابقه اين روز در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان مصطفی کارخانه به سختی و سه بر یک حریف خود را شکست دادند.

تیم بانک سرمایه در ست دوم این مسابقه 30 بر 28 مغلوب ثامن شد، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 27 بر 25 به پیروزی رسید تا یک برد دیگر، این تیم را راهی دیدار نهایی بیست و نهمین دوره لیگ برتر والیبال کند.
این مسابقه که دو ساعت و هشت دقیقه به طول انجامید پنج کارت قرمز و زرد داشت که ادریس دانشفر از تیم ثامن و سید محمد موسوی از بانک سرمایه در ست دوم به دلیل کری خواندن برای یکدیگر در زیر تور مسابقه، از داور اول کارت قرمز دریافت کردند.

همچنین در ست دوم علیرضا مباشری، بازیکن بانک سرمایه به دلیل درگیری لفظی با مربی تیم حریف کارت زرد دریافت کرد. جبار قوچان‌نژاد سرمربی تیم ثامن‌الحجج نیز دو کارت زرد و قرمز در ست چهارم دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود و دیدار برگشت تيم‌ها روز یکشنبه (9 اسفند) در سالن غدير اروميه و سالن مهران مشهد برگزار خواهد شد. در صورتی که تیم‌هاي پيكان و بانک سرمایه در مسابقه دوم دومین برد خود را کسب نکنند، دیدار سوم روز چهارشنبه هفته آینده (12 اسفند) در تهران تعیین‌کننده دو تیم صعودکننده از این مرحله خواهد بود.

کد خبر 326434

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha