دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم‌های شهرداری ارومیه، بانک سرمایه، ثامن‌الحجج خراسان و پیکان تهران دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ برتر را برگزار خواهند کرد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در دیدار سوم دو تیم پیکان و متین ورامین در مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر در خانه والیبال تهران، تیم پیکان تهران سه بر یک و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 21 و 25 بر 22 متین به پیروزی رسید تا در نهایت دو بر یک حریف خود را در این مرحله شکست داده باشد و به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها صعود کند.

پیکان در مسابقه دور رفت مرحله نخست پلی‌آف به سختی و سه بر دو متین را شکست داده بود و در دور برگشت در ورامین سه بر صفر مغلوب این تیم شده بود.

دیدار سوم دو تیم ثامن‌الحجج خراسان و شهرداری تبریز هم در مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر در سالن مهران مشهد برگزار شد و تيم میزبان با شکست سه بر یک میهمان خود با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 18 و 25 بر 21 به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

بدين ترتيب در مرحله نيمه نهايي اين رقابت‌ها بانک سرمایه با ثامن‌الحجج خراسان و تیم‌ پیکان تهران با شهرداری ارومیه روبرو خواهند شد.

این مرحله به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود که دور رفت پنجم اسفند ماه در تهران و دور برگشت یکشنبه نهم اسفند ماه در شهرهای مشهد و ارومیه برگزار خواهد شد.

در صورتی که تیم‌های صعودکننده به دیدار نهایی در این دو مسابقه مشخص نشوند، روز چهارشنبه 12 اسفند ماه دوباره تیم‌ها در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم‌های بازنده این مرحله به دیدار رده‌بندی که به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود، راه مي‌يابند و تیم‌های برنده به دیدار نهایی که به صورت سه برد از پنج مسابقه خواهد بود.

کد خبر 325942

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha