همشهری آنلاین: در آستانه بازی مهم تیم‌های بانک سرمایه و ثامن‌الحجج خراسان از دور برگشت پلی‌آف لیگ برتر والیبال، عادل غلامی ملی‌پوش سرمایه به ضرب و شتم تهدید شد.

عادل غلامی

به گزارش ایسنا، در آستانه بازی تیم‌های والیبال ثامن‌الحجج خراسان و بانک سرمایه از دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال عادل غلامی بازیکن بانک سرمایه پیامک تهدیدآمیزی دریافت کرد. این در حالی است که غلامی فصل قبل برای یک تیم مشهدی (میزان خراسان) بازی می‌کرد.

متن این پیام تلویحا اشاره کرده در صورت پیروزی بانک سرمایه مقابل ثامن‌الحجج این بازیکن مورد ضرب و شتم قرار خواهد گرفت.

محمد خضرایی سرپرست تیم بانک سرمایه با تایید این خبر گفت: عادل غلامی ظهر امروز در مراسم ناهار این موضوع را مطرح کرد. البته ما فعلا از مراجع قانونی پیگیری نکرده‌ایم اما این پیامک نزد ما محفوظ است. اگر در تمرین عصر امروز یا بازی فردا مشکلی برای بازیکنان تیم ما پیش بیاید قطعا از مراجع قانونی پیگیر موضوع خواهیم بود.

در دور برگشت نیمه نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت 17 فردا (یکشنبه) تیم‌های ثامن‌الحجج خراسان و بانک سرمایه در مشهد و شهرداری ارومیه و پیکان در ارومیه به مصاف هم می‌روند. با توجه به پیروزی بانک سرمایه و پیکان در دور رفت، کسب دومین برد آنها جواز حضور در بازی فینال را صادر می‌کند.

 

کد خبر 326488

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha