همشهری آنلاین: شهردار تهران در پای صندون رای‌گیری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری گفت: این ملت همیشه یکپارچه هستند و رهاورد انتخاباتی لازمه یک حرکت پویاست.

قالیباف

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف که برای رای دادن در مسجد لرزاده حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران گفت: مجلس آینده مجلس خوبی خواهد بود و باید به فکر اقتصاد و معیشت مردم که مهم‌ترین چالش امروز ماست باشد.

وی ادامه داد:‌ در سطح جهانی باید روحیه استکبارستیزی و دفاع از مظلومین را نیز مورد تاکید و در دستورکار خود قرار دهند.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند انسان برای انجام وظیفه باید هرچه زودتر اقدام کند و به عنوان کسی که یک رسالت ملی بر دوش دارد در ساعات اولیه به انجام وظیفه پرداختم و بنده به دلیل اینکه مدتی است شهروند منطقه 12 شدم مسجد لرزاده را برای رای دادن انتخاب کردم.

قالیباف همچنین تصریح کرد: اولین پیام حضور مردم پای صندوق‌های رای برای نمایندگانی است که با رای دادن مردم انتخاب شده و به مجلس می‌روند. آن‌ها حضور مردم را ببینند و در مقابل این انجام وظیفه به وظایف خود عمل کنند.

وی یادآور شد: پیام خارجی این حضور نیز این است که همان طور که ملت ما با وحدت خود توانسته اهدافش را پیش ببرد، امروز نیز مردم به همه استکبار جهانی نشان خواهند داد این ملت همیشه یکپارچه هستند و رهاورد انتخاباتی لازمه یک حرکت پویاست.

کد خبر 326321

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha