همشهری آنلاین: وزیر امور خارجه کشورمان، انتخابات را مظهر مردم‌سالاری دینی عنوان کرد و گفت که همین انتخابات موجب حضور مقتدرانه ایران در مذاکرات هسته‌ای و خاتمه دادن به تحریم‌های ظالمانه بود.

ظریف

محمدجواد ظریف در حاشیه شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی است که یکی از مهمترین یادگارهای امام (ره) و مبنای جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: مردم ما تاکنون در صحنه انتخابات به خوبی نشان دادند با وجود تمام مشکلات و فشارها با حاکمیت متحد و پشتوانه این نظام هستند.

وزیر امور خارجه ادامه داد: همین انتخابات بود که به ما این قدرت را داد که با اقتدار در مذاکرات هسته‌ای حضور یابیم و تهدیدهای ظالمانه را خاتمه دهیم. من تردید ندارم که امروز هم مردم با حضور پرشور و پر از هوشیاری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری یک بار دیگر به دنیا نشان خواهند داد که همراه نظام و دولت هستند و از آن حمایت می‌کنند و همین بزرگترین برگ اقتدار ما در صحنه بین‌المللی خواهد بود.

ظریف در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود تصریح کرد: یقین دارم که روز هفتم اسفند یک برگ زرین دیگری در تاریخ مشارکت هوشمندانه و گسترده مردممان برای ساختن فردای آن‌ها رقم خواهد خورد.

وزیر امور خارجه درباره برگزاری انتخابات بر مناسبات منطقه‌ای و بین‌المللی ایران نیز گفت:‌ هرچه حضور مردم گسترده‌تر باشد دنیا اقتدار این کشور را بیشتر احساس و درک می‌کند و متوجه می‌شود که باید با این مردم با زبان تکریم و نه با زبان فشار صحبت کند. مردم ما این درس را این بار هم به دنیا خواهند داد.

کد خبر 326315

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha