همشهری آنلاین: تیم ملی شیرجه ایران در مسابقات انتخابی المپیک این رشته در ریودژانیرو، شیرجه‌روهای ایران ۳۲۳ امتیاز در تخته سه متر کسب کردند. در ادامه این مسابقات، نظرپور در ماده سکوی ۱۰ متر مسابقه می‌دهد.

Karimi-Valipoor

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو، تیم ملی شیرجه ایران با سه ورزشکار (حمید کریمی، شهنام نظرپور و مجتبی ولیپور زیر نظر غلامرضا خیبری‌نژاد) برای شرکت در بیستمین دوره جام جهانی شیرجه به برزیل سفر کرده است. این مسابقات حکم آخرین شانس شیرجه‌روهای جهان برای کسب سهمیه المپیک را هم دارد.

در همین راستا مجتبی ولیپور و حمید کریمی در ماده تخته سه متر انفرادی به آب زدند که به ترتیب امتیاز ۳۲۳٫۷۵ و ۲۴۴٫۷۰ را به دست آوردند. با این رکورد سهمیه حضور در المپیک برای این دو شیرجه رو به دست نیامد. در مرحله مقدماتی این ماده "متئو روست" فرانسوی با ۴۶۴٫۸۵ امتیاز اول شد.

در ادامه این مسابقات سه‌شنبه (4 اسفند) شهنام نظرپور، آخرین شیرجه‌روي كشورمان شانس خود را برای ورود به المپیک امتحان می‌کند. نظرپور باید در سکوی ۱۰متر انفرادی با بزرگان این رشته مسابقه دهد. این پایان‌بخش کار شیرجه‌روهای ایران در برزیل است.

 

کد خبر 326085

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha