همشهری آنلاین: جلسه دیدار رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با کارکنان حوزه مرکزی و عقیدتی سیاسی‌های مستقر در استان تهران صبح امروز در ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) برگزار شد.

انصاری

حجت الاسلام والمسلمین انصاری در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهراء(س) اظهار داشت: مشروعیت حکومت جمهوری اسلامی به واسطه سلسله حاکمیت خداوند است و حاکمیت وقتی مشروع است که واسطه اعمال حکومت خداوند باشد و دشمن هم با حکومت اسلامی ما مشکل دارد چرا که سال‌ها تبلیغات کردند که دین نمی‌تواند حکومت را اداره کند اما در مقابل نظامی قرار گرفتند که با یک حکومت اسلامی، الگوی بسیاری از مردم و ملل جهان شده است.

حجت الاسلام انصاری گفت: شورای نگهبان یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های مشروعیت نظام است که وظایف بسیار مهم و حماسی برعهده دارد، از جمله بررسی صلاحیت نامزد‌های انتخابات و نباید به خاطر منافع شخصی یا حزبی، به این اصل مهم نظام اسلامی ضربه زد چرا که امروز می‌بینیم بعضی که در گذشته برای انقلاب زحمت کشیده‌اند هم صدای غرب شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی افزود: همه مسئولین در نظام جمهوری اسلامی به صورت مستقیم و غیرمستقیم با رأی مردم انتخاب می‌شوند و مقبولیت نظام با حمایت مردم به وجود آمده است و اصل انتخابات در کشور ما انتخابات سالمی است.

حجت الاسلام انصاری در پایان تأکید کرد: نیروهای مسلح ما و به خصوص ارتشی‌ها در طول 37سال بعد از انقلاب از ورود به جناح‌ها و دسته‌های سیاسی پرهیز کردند اما لازم است تا همه ما با شناخت و بصیرت به انتخاب خود اقدام کنیم چرا که در مقابل رأی خود مسئول هستیم.

کد خبر 325994

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha