همشهری آنلاین: جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: تحول عظیمی در بخش درمان و سلامت نیروی دریایی ارتش با تلاش و کوشش پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان های نداجا صورت گرفته است.

غلامرضا خادم بیغم

به گزارش نیروی دریایی ارتش، این مطلب را امیر دریادار غلامرضا خادم بیغم روز چهارشنبه و در آیین تجلیل از پرستاران و کارکنان بیمارستان های نیروی دریایی ارتش عنوان کرد.

وی افزود: سلامت و امنیت نعمت هایی هستند که انسان ممکن است از آنها غافل شود و قدر آنها را نداند اما وقتی این دو نعمت را از دست داد، متوجه می­شود که چه نعمت هایی را از دست داده و پرستاران و پزشکان حافظان یکی از این دو نعمت بزرگ و مهم هستند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: جامعه پرستاری، متولیان سلامت هستند، سلامتی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در روایت هم آمده، کسانیکه بر بستر بیماران حاضر می­شوند و به آنها رسیدگی می­کنند، خداوند آنان را غرق نعمت می­کند، پس کاری که شما پرستاران انجام می­دهید هیچ گاه از چشم خداوند پوشیده نیست.

دریادار بیغم افزود: از جامعه پرستاران، پزشکان، پیراپزشکان و مدیران در بیمارستان های نیروی دریایی ارتش تشکر می کنم زیرا در چند سال اخیر وضعیت بهداشت و سلامت در نیروی دریایی ارتش پیشرفت چشمگیری داشته و تحول عظیمی در این بخش صورت گرفته و امروز در همه سطوح بخش سلامت، نیروی دریایی ارتش در نیروهای مسلح پیشگام و فعال بوده است.

وی خاطر نشان کرد: برای همه شما آرزوی سلامتی و موفقیت می­کنم و امیدوارم که با توجه به بیانات رهبری، سیستم بهداشت و درمانی را بنا کنیم که در شان کارکنان نیرو های مسلح و مردم ایران باشد.

در این مراسم که به مناسبت فرارسیدن پنجم جمادی الاول - 25 بهمن ماه - روز پرستار و میلاد با سعادت پرستار کربلا حضرت زینب کبری(س) برگزار شد، دریادار بیغم پیام تبریک امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیرو دریایی ارتش را به پرستاران ابلاغ کرد.

همچنین در ادامه این مراسم، رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی ارتش گفت: شغل پرستاری طوری است که تمام ذهن و جسم پرستار را درگیر خود می کند و پرستار تلاش می کند که بهترین کار را ارائه دهد.

امیر دریادار دوم مصطفی مداح ادامه داد: جامعه پرستاری در نداجا حافظان سلامت و امنیت هستند و بدنبال آن هستیم که در بخش مدیریتی طوری به مطالبات پرستاران رسیدگی کنیم تا رضایت شغلی آنها نیز تامین شود و بتوانند هرچه بهتر به این شغل خطیر و حساس عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمام بیمارستان های نیروی دریایی در پایگاه ها و مناطق، دارای نشان درجه یک از سوی وزارت بهداشت و آموزش پزشکی هستند.

در بخش دیگری از این مراسم، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش گفت: شغل پرستاری سختی روحی بسیار زیادی دارد و به خاطر همین سختی و حساسیت است که خداوند در قرآن از پرستاران به عنوان محسنین یاد می کند.

حجت الاسلام محمدباقر روشندل افزود: اگر جامعه پرستاری و درمانی در نیروی دریایی ارتش نتواند وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند، مطمئنا کارکنان این نیرو در صحنه های نبرد نخواهند توانست به خوبی با دشمن مقابله کرده و از این مرز و بوم دفاع کنند.

وی از تمامی زحمات بخش درمان و سلامت نداجا تشکر کرد.

کد خبر 325480

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha