جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
۰ نفر

۲۴ ساعت پس از اعلام خبر انتشار هشتمین کتاب از مجموعه هری پاتر و کمتر از ۶‌ ماه پیش از آغاز اجرای نمایش «هری پاتر و کودک نفرین‌شده» در لندن، نسخه مکتوب این نمایشنامه به پرفروش‌ترین کتاب در فهرست سایت‌های آمازون و واترستونز تبدیل شد.

کتاب

به گزارش همشهري، خبر انتشار كتاب تازه جي كي رولينگ خيلي زود تمام مرزها را پشت سر گذاشت و علاقه‌مندان هري پاتر را به خواندن داستاني ديگر از اين كودك جادوگر اميدوار كرد. نمايش هري پاتر و كودك نفرين‌شده كه در واقع هشتمين داستان نويسنده سرشناس بريتانيايي از اين مجموعه است، روز 30ژوييه در لندن روي صحنه مي‌رود و يك دقيقه پس از نيمه‌شب روز بعد كتاب نمايشنامه آن روانه كتابفروشي‌ها مي‌شود.

درحالي‌كه حدود 6‌ماه به انتشار كتاب باقي مانده، بسياري از دوستداران هري پاتر از همين امروز براي خريدن آن دورخيز كرده و هري پاتر و كودك نفرين‌شده را به صدر جدول پرفروش‌ها رسانده‌اند. در زمان انتشار كتاب‌هاي پيشين هري پاتر، كتابفروشي‌ها در برخي نقاط جهان به حالت شبانه‌روزي درآمده بودند تا بتوانند به درخواست‌هاي مخاطبان پاسخ بدهند. انتظار مي‌رود استقبال از كودك نفرين‌شده تمام ماجراهاي پيشين را تحت‌الشعاع قرار بدهد.

انتشارات ليتل براون هنوز برنامه‌اي براي عرضه نيمه‌شب كتاب تازه خانم رولينگ درنظر نگرفته است اما خالق هري پاتر قصد ندارد در چنين برنامه‌هايي شركت كند. پيش‌فروش متن نمايشنامه كودك نفرين‌شده با نصف قيمت پشت جلد آغاز شده و استقبال از آن همچنان ادامه دارد. قرار است ابتدا چند نسخه محدود از متن تمرين نمايش به‌دست نخستين خريداران برسد و خيلي زود با نسخه ويرايش‌شده جايگزين شود.

کد خبر 324832

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha